N nick scheutjens New Member 4 October 2023 #1 Hallo, er hangt een slangetje los bij mijn scooter hoort deze ergens op aangesloten te zitten want kom er niet uit, waar het hoort het slangetje is schuin afgesneden aan het uit einde. En zit aangesloten op airdrain als het goed is. Attachments post-7311-13769185740972.jpg 79 KB · Views: 13
Hallo, er hangt een slangetje los bij mijn scooter hoort deze ergens op aangesloten te zitten want kom er niet uit, waar het hoort het slangetje is schuin afgesneden aan het uit einde. En zit aangesloten op airdrain als het goed is.
gcs100 Well-Known Member 4 October 2023 #2 @nick scheutjens 9 van de 10 keer is dit een overloopslangetje om overtollig getankte brandstof af te voeren. Upvote 0 Downvote
@nick scheutjens 9 van de 10 keer is dit een overloopslangetje om overtollig getankte brandstof af te voeren.
Mocro020 New Member 15 February 2024 #3 Had ik ook was naar garage gegaan en zeiden dat het niks was Upvote 0 Downvote
C c.btp Active Member 16 February 2024 #4 Mocro020 said: Had ik ook was naar garage gegaan en zeiden dat het niks was Click to expand... antwoord staat ook gewoon hierboven. Upvote 0 Downvote
Mocro020 said: Had ik ook was naar garage gegaan en zeiden dat het niks was Click to expand... antwoord staat ook gewoon hierboven.