SKR 125 VOORLAMP DOET T NIET EN KNIPPERLICHTEN KNIPPEREN NIET

skr125

New Member
ik heb een skipper 125cc 2t uit 1996 en heb mijn kappen er laatst afgehaald en mijn achterlamp ook en toen heb k alles terug gemonteerd en was k de achterlamp vergeten.
nu werkt mijn koplamp niet meer en als k mijn knipperlicht aanzet doen ze t wel maar blijven aan en knipperen niet.
ik wou ook een nieuwe accu monteren maar nu is de kabelschoen en het oogje van mijn accu kabel af en kan ik dus geen nieuwe monteren.
weet iemand waar het aan ligt dat mijn koplamp t niet meer doet? kan dat komen doordat ik de achterlamp niet heb gemonteerd of doordat er geen accu inzit?
want mijn knipperlichten doen het wel.
bedankt alvast voor de reacties
 
Advertisement - register to remove this

De verlichting van de Skipper komt, volgens de schema's die ik heb, rechtstreeks van je accu/spanningsregelaar.
Als de accu niet aangesloten zit zou de spanningsregelaar de verlichting moeten voorzien van voldoende stroom als de motor draait.
Heb je alle zekeringen gecontroleerd?
Heb je de boordspanning al eens gemeten bij draaiende motor, als deze te laag is, knipperen je knipperlichten ook niet.
Op de min-pool en pluspool van de accu zitten vaak meerdere draden.
Als dit bij jouw skipper ook zo is dien je alle draden van de pluspool met elkaar te verbinden en alle draden van de min-pool met elkaar te verbinden.
Heeft jouw skipper een aan-/uitschakelaar en een dimlicht-/grootlichtschakelaar of alleen een dimlicht-/grootlicht schakelaar voor de verlichting?

Welke skipper is het eigenlijk de gewone of de ST?

Beter nog, knijp een nieuw oog aan de accukabel en monteer een nieuwe accu en als daar geen geld voor is, kun je beter de fiets nemen.
 
ik heb nog niet de zekeringen nagekeken, ik heb nog niet de boordspanning gemeten, ik heb inderdaad een uitschakelaar voor mijn lichten, ik heb de gewone skipper 125 uit 1996. dus je wilt zeggen als ik er een nieuw oogje opknijp dat hij het weer doet? ik heb trouwens gister ook proberen malossi multivar temonteren en dan ging ook nietecht soepel hij ligt nu nogsteeds uit elkaar.
 
Back
Top