Skipper 2t vonk

Zip420

New Member
Hoi, ik heb een weekje geleden de lagers van mijn skipper blok uit 1995 laten vervangen. Ik heb het blok geleverd met de ontsteking er nog op. De garage heeft dus weer de ontsteking gemonteerd. Het blok wil nu niet meer vonken, contact slot werkt wel en mijn cdi en bobine zijn ook werkend ( getest op ander blok ). Ook is alle massa goed aangesloten, het blok vonkte een week terug nog wel, na vervangen lagers ineens niet meer dus. Is het de ontsteking? Of kan het nog iets anders zijn wat ik over het hoofd heb gezien. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en als er vragen zijn hoor ik het wel. De koplamp brand wel heel even als ik kick, blok hangt onder zip 2000 frame.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Dan zul je toch wel ergens een stekkertje vergeten zijn. Maar kijk ook ff of die ontsteking wel helemaal goed gemonteerd zit. Als je er niet specifiek om hebr gevraagd dan grote kans dat ze hem.er zo ff los op hebben gezet tegen het kwijtraken. Tegenwoordig willen ze echt alles precies weten wat er aan een blok oid moet gebeuren
 
Dan zul je toch wel ergens een stekkertje vergeten zijn. Maar kijk ook ff of die ontsteking wel helemaal goed gemonteerd zit. Als je er niet specifiek om hebr gevraagd dan grote kans dat ze hem.er zo ff los op hebben gezet tegen het kwijtraken. Tegenwoordig willen ze echt alles precies weten wat er aan een blok oid moet gebeuren
Hmm oké ga ik daar ff naar kijken morgen, bedankt!
 
Back
Top