Skaken/langzaam rijden...

The Aerox man

AeroX DeDiCaTeD
Rijd ik in de omgeving rond, rij ik in een bocht wilt ie niet meer. Start ik hem, loopt ie gewoon stationair. Maar zodra ik gas geef gaat ie helemaal skaken (net alsof je koppeling net wel/niet aangrijpt, alleen dan 10x zo erg zodat de hele scooter shakedt).
Ik denk : das de koppeling naar de ballemoer. Maar alles in mijn carter ziet er oké uit. Dus ook de carburateur enz. eraf gehaald (behalve de cilinder) en daar is ook niks aan te zien.
Draai ik er alles terug erop, rijdt ie maar 25. Dus ik die begrenzer eraf gemoldt. Maar het blijft gewoon hetzelfde.
Wat is dit? Ik dacht zelf aan de CDI, want hij reageerde al langer slecht op het gas, hij pruttelde altijd tegen als je het gas terug eropdeed. Maar ik weet niet hoe ik kan zien of dat die gaar is en wat gaat dit kosten??

Mzzl
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Stealth^:
[offtopic]
Wat voor begrenzer heb je?
[/offtopic]

Heheh.. die stealth.. die probeert overal maar iemand met dezelfde begrenzer te vinden
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Ik heb zo'n rembegrenzer.
Maar het is al gefixed. Ik heb gisteravond voor de zekerheid maar even de vario losgemaakt (alhoewel deze het dus op het eerste gezicht normaal werkte). Daar zat zo'n hoesje van m'n roller dubbel dwars gaar waardoor hij niet goed werkte.
Net even Multivar + Ventilvar + Polini snaar besteldt
smile.gif
.

Mzzl
 
slim...tijdig je rollen bekijken.

We hadden laatst een gozer "me scooter doet het niet, hij maakt heel veel toeren en er gebeurd nix"

euh, misschien zijn je rollen weg...droeloe
 
Back
Top