This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

sjees strijen

mike

Home is where tha dogg is
wie gaan er de 29ste naar strijen ,of is t daar niet boeiend genoeg. ik denk wel dat ik ga kijken is tenminste een beetje in de buurt.
lijkt me op zich wel lachen want de baan lijkt me vrij kort???

Originally posted by SR-Fanatic
Ik eis enkele doelloze misdaadpics. Zoals glimbroeken ofzo

Heb ik niet gemaakt, wel een foto van een Golf die gesmacked is door een vrachtwagen (waardoor we 45 min. vertraging hadden)...

Vond het verder niet echt geweldig daar, grindpad naar circuit, openbare weg waar je kon racen lag veel te ver van het circuit... Friet is slecht in Valkenswaard, maar hier kon je alleen maar hamburgers kopen... Verder regende het zo nu en dan...

Greetz.

Vond het verder niet echt geweldig daar, grindpad naar circuit, openbare weg waar je kon racen lag veel te ver van het circuit... Friet is slecht in Valkenswaard, maar hier kon je alleen maar hamburgers kopen... Verder regende het zo nu en dan...

Greetz. [/B][/QUOTE]

idd dat grindpad zuigt!
hamburgers buiten en patat in de kantine!!
ondanks t klote weer best naar me zin gehad alleen jammer dat bas den breejen 50 meter voor de finish op zn bek ging (gezien?)
ps: die gasten van polini zuigen aarsch!!!!!!!!!!!!

greetz

Strijen zuigt als je er naar toe moet

ik vond het afgezien van de regen (alhoewel, veel schuivers) het wel tof, t was de 1e x dat ik naar een race ging dus was wel gaaf allemaal, ik zag nog een aantal mensen van t forum in t echt dus was wel lachuh, ik denk alleen dat roadrunner z'n dag t niet was en arne z'n dag ook niet.
maar de mijne wel

mzzls Raymon

was zeker toff

ik heb een paar foto's gemaakt enzo
zal ze zosnel mogelijk posten als ik zin hebt

Na de race ging Anre, Syb, and Rene Burnen
maar dat vonden de mensen daar niet leuk
en Anre heb een vastloper echt balen

veder was het top

jah was idd wel tof veel gasten van t forum gesproken/gezien
moest helaas op tijd weg kom nu net terug van een verjaardag waar ik heen moest (helaas)

arne een vastloper das zwaar klote na al dat werk suc6 man
maar wat lopen die scoots hard daar in de waard.
moet je hier proberen veel te veel politie ben ik bang.

maar voor de rest was t om t in het belgisch te zeggen
bangelijk ferm (alleen regen zuigt)

was jij er ook?
shit heb je helemaal niet gezien

volgende keer beter

Originally posted by Alvabrain

was jij er ook?
shit heb je helemaal niet gezien

volgende keer beter

misschien heb je me wel gezien maar ik stondt niet bij mn scoot en die is bekender als ik (of je moet me op klaaswaal hebben gezien)

Originally posted by mike

arne een vastloper das zwaar klote na al dat werk suc6 man
maar wat lopen die scoots hard daar in de waard.
moet je hier proberen veel te veel politie ben ik bang.

Jaja hoeksche waard heerscht!!

Mijn RS (brommer ) reed gelukkig ook weer lekker en veel bekijks. Het was echt weer te bruut alleen heel jammer van het weer anders was het nog veeel bruut. De burn outs van Syb, Arne en Rene waren alleen jammer van Arne zijn cilinder. Arne en Rene moesten nog hun naam en tel. geven omdat ze daar niet zo blij waren met hun activiteiten Daarna ging Dennis (aeroxR) nog ff bruutte wheelies maken. Daarna gingen we met de crew naar Klaaswaal om NOG een biertje te gaan drinken. Toen heeft Rene zijn band nog helemaal omgerookt en laten knallen. En Syb ging roling burn outs van 30 meter maken

De race

Nog ff over de race, het was bruut en spectakulair. Veel schuivers alleen jammer dat Bas den Breejen in de laatste bocht( toen hij probeerde arie in te halen) op zijn plaat ging. Maar toch was er een hoop te zien en te laggen .

ja je brommer roelde gewoon

zeker dat polini gaar is gaat die gozer haast tien keer op ze muil volgens mij in 1 rondje wat een balhaar. en kees van dijk ze scoot helemaal naar de tering heel het stuur stond verticaal bijna. maar ja ik iedereen beetje zoeken daar kon niemand enzo ikke lopen,lopen over dat terein kom echt en ook echt niemand tegen van het forum ga ik weg staan jullie allemaal bij de weg volgende keer beter maar voor de rest was het wel lache alleen wat moeten die zuigpunters nou weer daardoen met die gare ixel en twinner uitlaten :'( . loop ik ook zo naar de auto toe over dat grind weg rijd er een sr met een evo uitlaat geeft ie gas al die stenen bijna tegen me bek aan . en arne kut voor je scoot ik las het net. ik wou film maken wat ik beloofd hat maar zag je nergens.

ltrz jer

klopt! maar verder was het wel koel 8)