Originally posted by Boeie
vlakbij? ligt hier 23 km vandaan ofzo
[offtopic]
Originally posted by Ruud
nee niet met R trui
Originally posted by Ruud
ik ook ik ook ik ook
ik neem me: een punto 8)
C20
mhr team
TP veer
malossi vertanding
de rest vd renner laat ik thuis
Originally posted by SR-Fanatic
Ik eis enkele doelloze misdaadpics. Zoals glimbroeken ofzo
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Heb ik niet gemaakt, wel een foto van een Golf die gesmacked is door een vrachtwagen (waardoor we 45 min. vertraging hadden)...
Vond het verder niet echt geweldig daar, grindpad naar circuit, openbare weg waar je kon racen lag veel te ver van het circuit... Friet is slecht in Valkenswaard, maar hier kon je alleen maar hamburgers kopen... Verder regende het zo nu en dan...
Greetz.
Originally posted by mike
jah was idd wel tof veel gasten van t forum gesproken/gezien
moest helaas op tijd weg kom nu net terug van een verjaardag waar ik heen moest (helaas)
arne een vastloper das zwaar klote na al dat werk suc6 man
maar wat lopen die scoots hard daar in de waard.
moet je hier proberen veel te veel politie ben ik bang.
maar voor de rest was t om t in het belgisch te zeggen
bangelijk ferm (alleen regen zuigt)
Originally posted by Alvabrain
was jij er ook?
shit heb je helemaal niet gezien
volgende keer beter
Originally posted by mike
arne een vastloper das zwaar klote na al dat werk suc6 man
maar wat lopen die scoots hard daar in de waard.
moet je hier proberen veel te veel politie ben ik bang.
Originally posted by DvD
Jaja hoeksche waard heerscht!!
Mijn RS (brommer) reed gelukkig ook weer lekker en veel bekijks. Het was echt weer te bruut alleen heel jammer van het weer anders was het nog veeel bruut. De burn outs van Syb, Arne en Rene waren alleen jammer van Arne zijn cilinder. Arne en Rene moesten nog hun naam en tel. geven omdat ze daar niet zo blij waren met hun activiteiten Daarna ging Dennis (aeroxR) nog ff bruutte wheelies maken. Daarna gingen we met de crew naar Klaaswaal om NOG een biertje te gaan drinken. Toen heeft Rene zijn band nog helemaal omgerookt en laten knallen. En Syb ging roling burn outs van 30 meter maken
Originally posted by Raymon_K
ik vond het afgezien van de regen (alhoewel, veel schuivers) het wel tof, t was de 1e x dat ik naar een race ging dus was wel gaaf allemaal, ik zag nog een aantal mensen van t forum in t echtdus was wel lachuh, ik denk alleen dat roadrunner z'n dag t niet was en arne z'n dag ook niet.
maar de mijne wel
mzzls Raymon