Dude, vannacht in discotheek hoogst waarschijnlijk een pilletje in het drankje gegooid van de vriendin waar ik mee was. Ze was ineens nogal erg wazig en beetje veel met andere jongens sjansen, op een gegeven moment vloog ze er eentje om de nek en liepen ze samen weg. Dat was kwart over 2, en half 3 moesten we buiten zijn, belde ik haar op bleek dat ze ineens met de bus was gegaan, en om 3 uur belde ik haar weer, zei ze tegen me dat ze thuis was. Maar ze was pas om 4 uur thuis volgens haar moeder, en ze was heel wazig en voelde zich erg kut. Nu blijkt dat ze zich van de hele avond niets meer kan herinneren, dus ook niet wat er in dat uur gebeurd is en wat er met die gozer is gebeurd. Fuck fuck fuck... kan nie eens meer je vriendin haar gang laten gaan... kut drugs... maar jah, degene die het gedaan heeft...
zo iemand moeten ze alle botten breken, ogen uitsteken, tanden eruit trekken, nagels eruit trekken, oren eraf snijden, helemaal schillen en dan zout erover.
dan zal ie het wel afgeleerd zijn..
idd, hebben ze bij mij ook een x geprobeerd @ een Hardcore avond..ik had t gelukkig door...die gast werd eruit gekenkerd ...die was iets van 2 bij 2 ofzo , dus ik d8:"mwah...ik denk dat het verstandiger is als ik ff naar de uitsmijter stap dan zelf ff een "praatje" te gaan maken "
Soo, das kut zeg.. (overigens zuigt nationaal in Vlissingen wel hard maja dit wens je niemand toe..) Er zal wel een soort gevecht hebben plaatsgevonden tussen die 2 trouwens. Maar om het zo op te lossen is natuurlijk wel heel erg laf..
Mja kut, maarja tis maar net wat je gewend bent heh.
Ik woon(de) in Apeldoorn en daar zijn ze dit ook niet gewend.
Woon nu in Rotterdam (op kamers) en vorige week was er een dikke schietpartij voor me deur...
Achja je raakt eraan gewend... Tis ernstig, maar wat moet je dan heh :?