Dank ik vind het qua "liggen" van de uitlaat wel meevallen.Zelfde hoogte als deze:
Aprilia Sr Www Ac Sd Zwart
Ontdek de Aprilia SR WWW AC SD Zwart bij Sunder Bromfietsen. Stijlvol, sportief en perfect voor elke rit. Beleef nu de ultieme rijervaring!www.sunder-bromfietsen.nl
PMHeb nog een 587 nieuw in doos en de flens plat geschuurd.
Dank voor het delen van je ervaring, je bevestigt precies wat ik gehoord heb om mij heen ook.Mijn ervaring op Minarelli is dat het lange model iets sneller is maar ook wat meer geluid geeft dan de korte uitvoering.
Beide goed presterende uitlaten, al zou ik voor de korte uitvoering gaan die stiller is en minder opvallend, en toch nog goede prestaties levert.
De Sito kort model is overigens ideaal voor laagtoerige 70cc cilinders om redelijk onopvallend met een laagtoerige 70cc rond te rijden.
Het lange sito model was gemaakt als vervanging voor de originele uitlaat van de Aprillia SR Www destijds, en nog steeds.
Uiteraard werken ze op elke Minarelli setup even goed.
Edit: Over de pakkingen die beide uitlaten gebruiken, deze zijn ronde pakkingen dus niet de vlakke pakkingen .
Als de flens vlak geschuurd is zou het denk ik beter zijn om vlakke pakkingen te gebruiken dan de ronde aangezien deze bij aandraaien wel eens de flens aansluiting willen verbuigen.
Voor de rest zijn het beide goede uitlaten .
Ik ken het probleem wel met de aansluiting van de flens, dit is helaas van een niet zo sterk ijzer gemaakt .Dank voor het delen van je ervaring, je bevestigt precies wat ik gehoord heb om mij heen ook.
Ik wil graag een beetje onopvallend blijven dus we gaan voor de korte.
Wat betreft de pakkingen; ik heb zowel de vlakke als de ronde geprobeerd zelfs dubbel, toen die flens erop zat.
Maar ik kreeg het niet 100% zonder lekkage van uitlaatgassen bij de cilinder.
Zonder die aansluitingen te verbuigen het zat me gewoon gewoon niet lekker.
En ik snapte het al niet want ik zie bijna iedereen met die uitlaten.
Waarom ik er toen niet aan dacht die flens gewoon weg te frezen weet ik ook niet.
Zonder flens ga ik inderdaad voor de vlakke pakkingen.
Dank voor het delen van jullie ervaringen.
mvg
Tim ark heeft nog een in nieuwstaat verkerende 587 (korte variant) liggen waarvan de flens al is weg gefreesd.Ik ken het probleem wel met de aansluiting van de flens, dit is helaas van een niet zo sterk ijzer gemaakt .
Als ze nieuw zijn valt het nog wel mee als je de ronde aluminium pakking gebruikt en het niet te strak aan draait ,
wat al zeer snel kan gebeuren.
Maar de flens aansluiting kan wel makkelijk mee buigen als je het iets te strak aan draait.
Zelf buig ik de flensaansluiting weer zo goed mogelijk recht en vijl het tot het weer vlak is, maar na een paar keer word het gewoon te dun.
Het klinkt erger dan het is, maar als je goed op let dat je het niet te strak aan draait kan het lang goed gaan met een ronde alluminium pakking.