sinterklaaskado misschien een probleem...

I-$wiSs

...:::||CRC||:::...
ik heb misschien een klein probleempje

nou had ik voor sinterklaas een nieuwe accu gevraagd omdat mijn originele accu niet 1 van de nieuwste meer was, maar goed, zo gevraagd zo gekregen, sinterklaas had mij een accu gegeven.

nou had ik niet zo goed naged8 van te voren want de sint zei tegen mij, de eerste keer dat je ermee rijd zal hij het gewoon doen maar moet je er eerst een flink stuk mee rijden want er moet nog zuur in komen 8P

nou zit ik met een race ontsteking dus word natuurlijk mijn accu niet meer opgeladen dus zie ik niet in hoe er zuur in die accu gaat komen :rolleyes:

is er een oplossing?
 
Advertisement - register to remove this

ja tune*it begrijpt mij een beetje

het is gewoon de nieuwe power one racing accu, zo'n accu die je niet zelf ff moet vullen, maar gewoon zo'n dichte weet je wel, maar de eerste keer dat je er mee rijd, moet er tog iets gebeuren met dat accuzuur ofzo, en dat kan tog alleen met std ontstekingen omdat die dynamo daar tog zit, (ik snap mezelf bijna niet meer), maar zoals ik al zei, die accu is al opgeladen in de winkel dus dat is het probleem niet
 
Tsjonge jonge is het nou zo moeilijk? Of je accu nu oplaadt via je spoelen of via een druppellader dat maakt natuurlijk geen reet uit.. Sluit hem dus maar gewoon een nachtje aan op de lader en dat met dat zuur slaat ook nergens op.. Is die P1 trouwens geen gel accu?
 
Back
Top