Misschien probleem met Speedfight 2?

Scum Rage

Well-Known Member
hey,


Ik heb laatst een stage6 uitlaat gekocht voor mijn speedfight. Toen ik hem binnen had gelijk er op gezet en ik ging rijden maar was er niet tevreden over omdat ie nog afgesteld moest worden en zelf kan ik dit niet, dus heb ik zolang ik dat niet kan doen mijn oude uitlaat weer er opgezet, dit is een Laser X-Pro die volledig ontgrensd is. Deze uitlaat zat er ook onder voor dat ik de Stage6 uitlaat ging proberen, en had er verder geen problemen mee, maar nu die laser er weer onder zit reageerd ie heel vaag. Ten eerste is het geluid ineens een stuk minder geworden. Ook trilt de hele scooter heel erg voornamelijk met lage toeren maar weer minder als ik stil sta. De scooter begint dan te trillen als ik begin gas te geven en word ook weer wat minder bij hoge toeren, maar toch baart het me zorgen want dit was EERST niet zo. Nog even over het geluid wat ineens aanzienlijk minder is geworden, ook lijkt het alsof er iets tikt ofzo? Dit kan niet goed zijn denk ik. Heb ik em misschien verkeerd terug gemonteerd ofzo? Ik heb er netjes een nieuwe pakking tussen gedaan dus ik weet het ook niet.

Nog even de Setup nu dan:

Blok: standaard
Uitlaat: Laser X-Pro
Carb: standaard
Rollen: standaard
Koppeling: standaard

ja verder eigenlijk alles standaard.. alleen vario plaat is er uit.

Help mij plz ik weet niet wat het is!
 
Advertisement - register to remove this

Persoonlijk vind ik het erg dom om met dit weer een nieuwe uitlaat eronder te zetten. Zelf zou ik wachten tot dit vieze pekel weer voorbij is, want binnen 1 a 2 weken begint ie al te roesten, kan je op rekenen.
 
Back
Top