sigma bc500

Jesse1987

Hyo watte? Hyosung ja!
(Heb al gesearched!!)

Nu is het zo dat ik eergisteren een sigma bc500 fietscomputer heb gekocht en gemonteerd, nu is ie ingesteld maar als k zachtjes ga rijden, onder de 40km/h doet ie heel vaag. Hij geeft dan als ik bijv. 30 rij geeft ie weer 68 aan en als k 20 rij weer 38. Als ik boven de 40km/h uitkom dan meet ie wel nauwkeurig.

Heeft iemand hier wel eens mee te maken gehad?
Kan iemand mij vertellen hoe je dit verhelpt?

Thnx

Advertisement - register to remove this

zenith98 said:
ik heb dat ook allen boven de 54 km/h
dat vind ik wel heel vaag.
iemand idee?

btw ik heb hem wel mee gespoten maarzal dat uit maken ?

Vaag, ik heb het juist tot de 40 km/h en na de 40 gaat hij wel accuraat meten, nou zat ik es te denken, ik heb de draad verlengd maar dat kan et toch nooit zijn?

heb jje bandomtrek goed omgereken bij mij moest ik de hoogte van me band is 47cm is 470 mm x 3.14=....... en dan reed ie goed bij mij hij gaf namelijk eerst 85 km/p aan en nu helaas 60 echt km/p dus lees eerst goed het boekje8P

Jesse1987 said:
Vaag, ik heb het juist tot de 40 km/h en na de 40 gaat hij wel accuraat meten, nou zat ik es te denken, ik heb de draad verlengd maar dat kan et toch nooit zijn?

ik heb hem ook verlengd maar doet moet iedereen want dat haal je niet met std. draad.

Ligt eraan wat voor draad je hebt gebruikt om hem te verlengen, en hoe je die hebt vastgemaakt.

als je speaker kabel hebt gebruik en het hebt gesoldeerd lijkt me dat t probleem niet

Cipher said:
Ligt eraan wat voor draad je hebt gebruikt om hem te verlengen, en hoe je die hebt vastgemaakt.

als je speaker kabel hebt gebruik en het hebt gesoldeerd lijkt me dat t probleem niet

met kroonsteentje of tapeje is t zelfde...
als t maar contact met elkaar maakt...

Back