sigma 1200 draadloos teller

scooter fr€@k

Well-Known Member
ik heb een vraag ik heb die sigma 1200 draadloos op mun rox gezet maar als ik hem duw gaat alles perfect maar van zodra ik de motor opzet gaat hij niet meer dan blijgt het aantal km van het duwe erop staan zelfs als ik harder rij.
kan mij iemand uitlegge hoe ik dat moet verhelpen of kan ik die teller weggooien :'(??????????
 
Advertisement - register to remove this

Cipher said:
Rijdt je met een ontstorende bougie (een 'R')? Zo niet, doe dat dan. Dit is precies waar ontstorende bougie's en bougiedoppen voor zijn bedoeld.
Een ontstoorde bougie helpt niets in dit geval.

@TS: probeer hem te ruilen voor een versie met kabel, dat is de enige oplossing.
 
mhr#27 said:
Een ontstoorde bougie helpt niets in dit geval.

@TS: probeer hem te ruilen voor een versie met kabel, dat is de enige oplossing.

En waarom vind jij dat? :rolleyes:


Op het moment dat de vonk tussen de electrode en de massa overslaat ontstaat er een grote energiegolf welke RFI veroorzaakt; Radio Frequency Interference. Zoals het woordt al doet vermoeden, verstoord deze energie radiogolven.
3x raden waarmee de draadloze teller van de TS werkt...
Daarom bestaan er bougie's met een hogere interne weerstand; hierdoor is de veroorzaakte RFI stukken lager, waardoor minder storing op andere electronische aparatuur en radiosignalen wordt veroorzaakt.

Dus nogmaals aan de TS; Rijdt je met een ontstorende bougie?
 
Back
Top