This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Showtime - mini onderneming

MysticSoul

ChiLL-MoDE
Beste leden,

Een vriendin van mij heeft met een mini-onderneming op school een zwaar relaxt product gemaakt! Ik weet niet of het hier mag, maar ik ben enthausiast genoeg om er zelf ook 1 aan te schaffen. Het gaat om een zweetbandje met horloge ingebouwd.. echt bijzonder! Kijk even op deze website voor meer info: www.showtime-mo.tk

Er mag een slotje op als ik dit spam word gezien.. ik doe zelf niet mee aan de mini-onderneming, dus ik heb er verder geen baat bij.
 
Opzich is dit een goed bedacht product! Ik moet in de derde klas van mijn opleiding ook een mini-onderneming starten en moet daarvoor ook een product bedenken..
 
grappig bedacht jah:!

Opzich is dit een goed bedacht product! Ik moet in de derde klas van mijn opleiding ook een mini-onderneming starten en moet daarvoor ook een product bedenken.

welke opleiding doe jij dan?
 
Ik heb vorig jaar ook mini-onderneming gehad.. Product was niet echt bijzonder maja.. Volgend jaar waarschijnlijk een echte onderneming opzetten in het laatste jaar van mijn studie.. Das net wat spannender
 
yep echte onderneming is spannend maar een hoop geloop en gezeur om alles een beetje netjes te krijgen op een serieuse tijd
 
Originally posted by Sjoerd
En heb je ook aandelen van Mireille gekocht, Nathan?

Heb haar hier een paar keer over gesproken, ze was er zelf niet echt enthousiast over

Nee, ook geen aandelen Hoorde het vandaag van haar.. maar hoezo is ze zelf niet enthousiast? Dat is zeker een van je understatements of niet
 
Ongeveer t zelfde kreeg je vorig jaar gratis in spijkerstof bij spijkerstof gordijnen bij Praxis (spijkerstof look-a-like stofje met horloge erin)

Beetje gejat concept imho.