Show je schakelbrommer!

Omdat de originele cilinder er ander uitziet natuurlijk8P

Leuke DRD vind ik dit altijd met dubbele schijven voor:W, mooi ding alleen ff je km-teller kabel netjes leggen;)
 
hoe kun je nou zien dat dat het geen orig cilinder is ???8P :|

greets raymond:+


omdat de orginele cilinder dezelfde laklaag als het carter heeft, dit is wss een metrakit 50cc gietding of erger nog een dmp 50cc :p

er is iig wel wat met het blokje gedaan, kun je ook zien aan de slang en kabel naar de olie pomp, normaal zitten die 2 in een zwart hoesje...

maja kan het alsnog een prima drd zijn hoor :p
 
omdat de orginele cilinder dezelfde laklaag als het carter heeft, dit is wss een metrakit 50cc gietding of erger nog een dmp 50cc :p

er is iig wel wat met het blokje gedaan, kun je ook zien aan de slang en kabel naar de olie pomp, normaal zitten die 2 in een zwart hoesje...

maja kan het alsnog een prima drd zijn hoor :p


oke

maar idd het tis wel een mooi drd senda <]

ik rij zelf ook senda maa rdan gene drd das wel minder
 
1233778L.JPG


1233782L.JPG


1233775L.JPG


1233789L.JPG



brommer toen nog in volle glorie.
snelste tijd gereden van 8,8 sec op eindhoven en daarmee een 3 plaats behaald.
op genemuiden een 4 plaats behaald.
 
Mooie brommer Rain-man!

normaal vind ik rsjes niet zo mooi maar dees is om te kwijlen!

mooie brommert
snelle tijden
Ga zo door!
 
mijn racer

valkenswaard01.jpg









DSC02460.jpg
DSC02459.jpg

veldh03.jpg

veldh01.jpg


specs:

- 85cc
- eigenbouw cylinderkop met honda CBR 600rr kleppen
- tagegawa nokkenas
- getincoate tuimelaars en pistonpen
- verlichte en geballanceerde krukas met C90 drijfstang
- kitaco koppeling
- honda close ratio versnellingsbak
- dell-orto 24mm carburateur
- eigenbouw rvs uitlaat met startwin titanium demper
- carmo programeerbare ontsteking
- aprilia RS50 voorvork met hyperpro veren
- yss volledig instelbare schokbrekers achter
- honda NS1 wielen
- brembo2 zuiger remklauw voor
- mechanische minibike remklauw achter
- SS50 frame en achterbrug verstevigd en aangepast
- eigen ontwerp en bouw voorkuip
- honda RS125 '05 zitje
- GP crono dashboard met laptimer



- 70kg
- 12.6PK ~ 11500RPM
- 9Nm ~ 96000RPM
- +/-130Km/h

ben nu bezig met een takegawa +R kop te verbouwen voor nog meer vermogen en betrouwbaarheid
 
mijn derbi senda sm extreme uit 2003:
setup:
ori cilindertje, pas nieuw zuigertje in gedaan..
21mm dellorto phbg op 17,5 phva spruit.
ori filter(altijd beste)
metrakit thrower chroom.
ontsteking ducati (origineel) beetje vroeger gezet
twv 13/53

uitlaat is al ver op.. maat van me rijd harder als mij met alles hetzelfde maar dan 16mm phbg en hij heb nieuwe thrower, dusja

hij rijd nu ongeveer 100 met meewind, ik probeer de max uit deze ori cilidner te halen zonder te tunen en zonder al te veel andere dingen te doen

019bf0.jpg

018tj8.jpg
 
Back
Top