This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen dramahok #41!

Status
Not open for further replies.
neey is geen verlang lijstje
Custom zuigers en drijfstangen komen binnen een paar weken binnen uit de usa.
Progameerbare ombouw kit is nu onderweg uit singapore en de computer zelf komt van DP-engineering en dat word een VEMS systeem.
Ook heb ik nog een bestelling in zweden voor kleine spullen maar dat schiet niet zo op.
Verder is bijna alles compleet nu en kan ik gaan bouwen.
Ook word de std 35% sper diff aangepast naar zon 80-85% sper.
En ander achter spoilertje, achterraam kap, wind scherm voor de raam, heldere koplampen, booskijkers, recaro speed stoelen ander stuurtje en zo wat van die rommel ligt ook al klaar om gemonteerd te worden.
Maar ik wil eerst de motor helemaal klaar hebben want dat is het meeste werk.
En alles wat erop komt is custom want ik wil geen china meuk op mijn wagen.
En er is trouwens ook niets te koop voor zoiets.
 
De wagen is gemaakt voor de rally maar daar konde ze niet mee komen (audi kwam met 4x4 turbo) en is erna gebruikt voor de dtm met groot succes dus kwa onderstel zit het al redelijk goed.
Verder komen er overal delrin bussen in die de rubbers vervangen.
Tussen de veerpoten zat al een stabilisator.
De koni schokkers die erop zitten zijn eigenlijk versleten en daar wil ik ook iets anders op maar ik weet nog niet wat het gaat worden.
Misschien dat het een h&r cup kitje of het word een custom opbouw van intrax maar dan moet ik er flink met de slijptol in want dan moeten al de ophang punten worden verbouwd.

Voor komen verstelbare camber platen op die ook de rubbers compleet weg nemen.
Remmen heb ik van een c55 amg en de schijven zijn voor 345mm met een 4 zuiger remklauw en achter 300mm met 2 zuigers.
En die krijgen zijn druk via stalen remleidingen en misschien dat er nog een andere hoofdrem cilinder aan moet maar dat zie ik wel als het zover is.
 
Last edited:
haha ja het front word ook gemaakt.
Dat was een paal die van rechts kwam gedrift. maar dat lijkt erger dan het is.
Ik heb alles al nieuw thuis liggen om de schade te maken.
Dit word wel gedaan door een schade bedrijf want dat kan ik zelf niet.
 
Ff mijn nieuwste kar eens showen, het moet niet altijd duits zijn..

Clio 3 RS 2.0 16v atmo 200PK

in 1 woord: magnifieke kar, zo veel fun, en lekker hoogtoerig De onvermoeibare remmen (brembo's), lekkere zetels met regelbare zijdelingse steun en xenon, ..


Hier een lading pics van m'n sleeper..



















 
Nou ik zal eerlijk zijn, hij was net wat sneller tot de 100, maar vanaf de 100 kon die het niet meer bijbenen

Rijdt Volvo Vierkant = Volvo 850 :+

Zal ik hem posten Maykel ?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa





:+
 
leuke foto,s vooral deze :winner:8P:+
 
Status
Not open for further replies.