This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen dramahok #41!

Status
Not open for further replies.
Misschien kunnen er 2 voorbumpers op, er zitten ook 2 sets achterspeakers in de hoedenplank



Maar Erwin, hoezo kom je tot de conclusie dat er niet genoeg lucht door kan dan? Ook al is het gat niet zo groot, je hebt wel behoorlijke wervelingen achter de bumper, die ook voor koele lucht zorgen.
 


Zo speciaal ziet dat er toch niet uit? Als ik het vergelijk met een normale punto zijn te kwa zicht hetzelfde.. Of zit er onderhuids verschil?

Op mijn dramahok heb ik van het weekend Aerotwins gezet, wat een geweldige wissers! Boeiende updates heb ik niet dus :+
 


Deze heb ik er nu dus op zitten.

Ik kan zelf wel gaan zagen in de bumper, maar dat vind ik ook zonde.

Ga liever voor een orginele GT bumper.
Hoe ik er achter ben gekomen? Dat hebben ze mij vandaag even uitgelegd op het punto forum, dat ik de verkeerde bumper heb.

En arne, nu is de grap niet leuk meer hoor...
 
onder de nummerplaat loopt hij wel wat langer door idd... maar je kunt het toch netjes doen, dat je die spleet ook weg haalt, netjes afwerken en dan laten spuiten..?

edit: Hij heeft 2 spleten zie ik, hij loopt dus ook verder door naar onder, miss toch beter naar een andere bumper zoeken
 
[IR]http://i33.tinypic.com/2cekhmx.jpg[/IR]

Gisteren weer lekker dagje wezen driften op het Midland Circuit.

Deze E28 gaat waarschijnlijk op korte termijn weg, om plaats te maken voor een E36 circuitauto.
 
men neemt:

Een 190e 2.5 16v:


trekt daar de motor uit:


Besteld gesmeede zuigers, h-profile drijfstange, andere kleppen, nokkenassen, klepveren, alumek retainers, 3 inche uitlaat, custom inlaat, kop flowen, progameerbare computer, alle poelie's van alu, zware koppeling, zuigerbodem koeling ect ect ect.
En dat is allemaal nodig om dit schatje zijn werk te laten doen:


Rotrex centrifugaal compressor die goed is voor zon 450 tot 650 pk en daar ligt ook ergens mijn doel

Dit is hoe de wagen er nu bij staat:



En voor meer foto's kijk je dan even hier:
http://s529.photobucket.com/albums/dd334/dennisbots/?start=0
 
Status
Not open for further replies.