Niet met die pic, foto's moeten nog gemaakt worden.
Lijstje is behoorlijk lang wat er aan gedaan is, vooral het onderstel! Grooste verandering komt eind dit jaar, dan komt er een Rotrex Supercharger en een Alpha-N chip, dan moet die toch vrij makkelijk over de 300 pk gaan
Meer richting de 120 pk. Dan zit je met een kever in 6,5 sec aan de 100. Hangt nog een beetje af, ik kan misschien tweedehands cilinderkoppen overnemen van een bekende. Die had met die koppen en verder bijna dezelfde spullen als ik neem 134pk uit 1776cc.
@ Lieuwe, ik ben er ook weer bij. Durf je dit jaar wel een biertje te doen bij die idioten?
Ja voor nu wel, goed pre-loaden met dragracen dan houd ie het wel uit. Ik ga dan wel doorsparen voor een versterkte, met een sterker diff en andere verhoudingen.
Roffelen. denk vooral schreeuwen en janken. Rechte vertanding op de nokkenas en een boxer @ 7000rpm
Dit is ook 1914cc, maar dan 240 pk (NA!!) alleen de cilinderkoppen die hierop zitten kosten al 2000 eur. Onbewerkt . Hij trekt em door vanaf de 4000 tot 9500 toeren. Shiftlight gaat bij 8000 toeren branden.