Show je eigen dramahok #39

Status
Not open for further replies.
Nadruk op beetje :P ding is zo laag, je komt het pondje volgens mij nieteens op :+
lijkt mij best lastig voor jou, als je weer eens naar een gezellige auto meeting moet in spijkenisse ofzo :*

Kom 't pontje idd niet op nee :D

Mgoed hij gaat ook wat omhoog hoor..
 
ik zie em al staan met planken bij de pond, hoop boze mensen om hem heen :P

maakt mij niet uit, zolang hij maar nooit voor me neus staat als ik uit me werk kom :*
 
ik zie em al staan met planken bij de pond, hoop boze mensen om hem heen :P

maakt mij niet uit, zolang hij maar nooit voor me neus staat als ik uit me werk kom :*

Werk je in de Waerd dan :P? A15 is ook altijd nog een optie. Net of die kut pont onze enige vorm van ontsluiting is :D
 
Anders kom je vanmiddag ff onder een bekeuring uit van 2* door rood rijden :X

Opzettelijk of?:P

Ik ben laatst namelijk in duitsland met de vrachtwagen volgas over een kruispunt gekomen waar ik rood licht had :X:X:X:X

Ik had gewoon het hele kruispunt niet gezien, ik had t pas door toen ik door achterlijk hard te remmen nog tussen 2 personenauto's door kon "ritsen".

Snap nu nogsteeds niet dat ik het heb kunnen missen. :?
 
Opzettelijk of?:P

Ik ben laatst namelijk in duitsland met de vrachtwagen volgas over een kruispunt gekomen waar ik rood licht had :X:X:X:X

Ik had gewoon het hele kruispunt niet gezien, ik had t pas door toen ik door achterlijk hard te remmen nog tussen 2 personenauto's door kon "ritsen".

Snap nu nogsteeds niet dat ik het heb kunnen missen. :?

Ik reed door een tunnel.. stoplicht ging op oranje en ging er net voor rood door heen.. volgende stoplicht staat daar vlak na en die ging ook op oranje en wilde ik ook meepakken.. die werd alleen iets eerder rood dan ik dacht dus was net geen oranje meer denk ik.. als ik had moeten remmen had ik echt achterlijk hard op mn pedaal moeten gaan staan. Toen werd ik door een agent in burger die geen dienst had aan de kant gezet.. toen begon ie over 2x rood en had ik zoiets van ja dag! Ik kon er wel bezwaar tegen aantekenen.. dus ik reageerde met iets van jah ik weet wel hoe dat gaat. Uiteindelijk nog even staan kletsen en hij liet het bij een waarschuwing. Was misschien ook omdat ik bij het volgende stoplicht wel gewoon netjes stopte en een Vito, door rood, bijna een setje fietsers aanreed, hadtie niet gezien dus gelijk even verteld. Kneep hem wel even, maar was een relaxte vent.. kon het geld beter uitgeven met winkelen!

edit: om even op jouw verhaal terug te komen.. Vito en Corsa schoten beide door een rood licht wat al 30sec op rood stond. Stoplicht stond enkel naar links op groen en aan de rechterzijde van de weg was het fietserslicht groen.. die begonnen met oversteken ramt er bijna een vito door je heen.. slaaprijders :P
 
Ik was wel moe, maar dat was de oorzaak niet echt denk ik.
Ik zat aan het einde van mijn rijtijd dus moest ff tempo maken, maar ik was tegelijkertijd ook het adres aan het zoeken waar ik laden moest.

Kreeg 't er wel ff goed benauwd van.
 
Ik had het laatst ook met uitgaan. Maten hadden gedronken, en we rijden naar brothers dus ik knal over een kruising. Die stoplichten gaan normaal achter elkaar op groen. Nu dus blijkbaar niet. Zegt vriend op bijrijdersstoel, ik ben degene die gezopen heeft maar je reed toch echt door rood :D
 
@Arne:
Had hem Zondag ook al gezien, en ik vind het één van de weinige golfjes met een 'eigen' look. Zeer netjes imo!

Ben ik het mee eens :) Niet zo`n standaard Golf2 zoals je ze voor 90% van de gevallen ziet.

Die mk2 is echt één van de tofste die ik ken. Ding klopt gewoon :P
 
Wacht maar tot je hem irl ziet, zitten namelijk flink wat krassen op :(

Maar tnx voor t compliment! :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top