This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto topic # 34

Status
Not open for further replies.
@ honda snikvic -> Was dat ding van toko zo gaar dan? Waarom niet gewoon geheel verkopen of rijden..
 
Zo, net weer ff een potentiele klant gesproken... Klonk als een relaxte gozer, niet zo'n vaag figuur (zoals 1-tje die vanavond heeft afgezegd, maar morgen een nieuwe afspraak maakt) dus die mag morgenvroeg wel ff langsrijden op m'n werk
 
Ben benieuwd.. zou wel relaxt zijn als je m snel kwijt bent voor een goede prijs!

/edit: ook al op S-O geknalt?
 
Zo, net weer ff een potentiele klant gesproken... Klonk als een relaxte gozer, niet zo'n vaag figuur (zoals 1-tje die vanavond heeft afgezegd, maar morgen een nieuwe afspraak maakt) dus die mag morgenvroeg wel ff langsrijden op m'n werk

Hoop dat je hem snel kwijt bent, wat een drama is het om een auto te verkopen zeg, op de auto van m'n vader ook, allemaal boden van 5000e lager enzo, allemaal van die uberdomme mensen die niet kunnen lezen en dan domme vragen stellen :X
 
Ben benieuwd.. zou wel relaxt zijn als je m snel kwijt bent voor een goede prijs!

/edit: ook al op S-O geknalt?

Werd vandaag nog gespot en aangesproken @stoplicht door iemand van SO... Zelfde kleur grijs als ik, TopSport, 180pk diesel, 19" new RS4 in anthraciet :~ :~

Ik ben benieuwd hoe het morgen afloopt Dan zou ik hem binnen 3 dagen kwijt zijn...
 
Hoop dat je hem snel kwijt bent, wat een drama is het om een auto te verkopen zeg, op de auto van m'n vader ook, allemaal boden van 5000e lager enzo, allemaal van die uberdomme mensen die niet kunnen lezen en dan domme vragen stellen :X

Die retards heb ik zo onderhand allemaal afgewimpeld gelukkig... Ik zeg gewoon dat ik bijna 6,5k terugkrijg @inruil, en dan houdt het verhaal gauw op...
 
Nieuwe foto`s van het monster :#





Vind beide opties wel vet staan

Auto moet iig achter nog een 2 á 3 cm zakken.

Ding stuitert nu wel behoorlijk. Die banden hebben natuurlijk ook 0 vering met een wang van net 2 vingers dik 8P
 
Zonder wieldopen :W

Marktplaats wordt je echt lijp.., maar er zitten ook wel wat normaal volk tussen...

Laatst nog gebeld door een zker mumoet oid:+, ja jij bied auto aan, maar ik zie er daar onder nog een bijna zelfde staan voor 200 minder....

Gvd bel dan niet :X

Vandaag ws nog een swift gescoord voor 100eu, morgen ff afhandelen maar komt wel goed.. beetje net maken en weer weg voor 750 oid
 
Werd vandaag nog gespot en aangesproken @stoplicht door iemand van SO... Zelfde kleur grijs als ik, TopSport, 180pk diesel, 19" new RS4 in anthraciet :~ :~

Ik ben benieuwd hoe het morgen afloopt Dan zou ik hem binnen 3 dagen kwijt zijn...

Doe foto !8)
 
Status
Not open for further replies.