This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto topic # 34

Status
Not open for further replies.
Daar zit nog veel werk aan :X
Meestal lijkt het ook wel mee te vallen, maar het is altijd erger dan het lijkt.
Laat je er nu nieuwe dorpels in lassen? of komen er gewoon plaatjes in?
 
wat kilo's plamuur.. en hij redt de 0-100 tijd nog wel van een cl ofzo
 
Last edited:
Die dorpels zijn gewoon net zo rot, als die van mijn mini destijds. Zou je toch niet verwachten van zo'n auto.
 
Daar zit nog veel werk aan :X
Meestal lijkt het ook wel mee te vallen, maar het is altijd erger dan het lijkt.
Laat je er nu nieuwe dorpels in lassen? of komen er gewoon plaatjes in?

Nieuwe dorpels, nieuwe wielkastranden, nieuwe parafaan, nieuw achterpaneel + hoekstukken...we moeten alleen nog wat bedenken op dat enorme wak achter de linkerdorpel, daar komt ws. een selfmade plaatje in. Misschien ook nog nieuwe binnendorpels.

Gewoon wat glasvezelmatjes :W :+

he ik heet arne groenenberg en geen christian en heb ook niet bij je in de klas gezeten he :+


Ik moet wel toegeven dat ik na het zien van de roest toch even op MP heb zitten kijken naar een andere, mja, wil wel een witte of racinggroene met smalle bumpers, wordt lastig ..

Ik laat hem gewoon volledig oplappen, quitting is for losers
 
Dat verklaart een hoop ja. Punt is dat je het niet zelf hoeft te doen, want dat is echt demotiverend hoor. Zeker als je overal en steeds meer roest tegenkomt. Snap ook wel dat je het door een ander laat doen. Beter gewoon helemaal goed doen, want bij een andere mankeert er ook wel weer iets aan.
 
Idd, en ik heb een prima tarief afgeschoten met die kerel. Scheelt ook wel dat ie het zelf een toffe auto vindt om aan te werken. Laat hem maar lekker bakken op zn gemak, zal wel even duren maar dan heb je ook echt wat moois daarna. LMFD dat de auto hierna tussen oktober en april niet meer op straat komt trouwens.

Heb nog een mooie foto gevonden van de stof in een Golf V GTI, denk toch dat ik mn interieur zo ga laten bekleden:

[ir]http://www.volkswagen.nl/media/home/modellen/golf/wallpapers/image09/1680_1050.jpg[/ir]

Echt dik imo. Staat ook mooi in een witte auto met rode accenten.
 
Ja, revisie en nog een keer motorfietscarbs erop, spaghetti+groep A, nokkenassen, kop flowen... Maar dat wordt volgend jaar
 
Ziet er idd heel vet uit 8)
Die recaro's van jou worden echt super dik volgens mij :W

Is dat nog duur om stoelen te laten bekleden met stof? evt pm.
 
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, de stof is niet zo heel duur, rond de 20 euro de meter. Ik heb al een offerte aangevraagd zodat ik een beetje een idee heb. Als ik wat weet laat ik het je horen. Achterbank komt er dan natuurlijk ook nog bij, eventueel deurpanelen ook. Daarom ben ik ook al op zoek naar een deelbare achterbank inclusief hoofdsteunen
 
Ja, revisie en nog een keer motorfietscarbs erop, spaghetti+groep A, nokkenassen, kop flowen... Maar dat wordt volgend jaar

Waarom een stap terug in de techniek doen Arne dmv motorcarbs? Ik heb nog nooit een auto met behoorlijk vermogen gezien met motorcarbs erop. Doe dan individuele gaskleppen erop.
 
Veel te duur...En met motorfietscarbs zijn dus echt wel goede vermogens haalbaar hoor. Is in mijn ogen ook niet echt een stap terug, K-jetronic is ook maar een veredelde carburateur
 
Status
Not open for further replies.