This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #9

Status
Not open for further replies.
als je door een juut aangehouden word met 30km+ moet je wel voorkomen, met flitsen weet ik het niet..

Blabla .. waarom moest ik dan niet voorkomen nadat ik gepakt/aangehouden was met 47 te hard ? Kreeg gewoon een mooie acceptgiro in de bus.

Ben in de zomer ook nog geflitst met 32 en heb wel die brief in de bus gehad van wie de bestuurder was op dat moment. Gewoon ingevuld en opgestuurd, maar nog nooit een boete gehad Is dat normaal dat het een half jaar of langer duurt ?

ja klopt inderdaad@ lars... maargoed ontopic:



deze ga ik waarschijnlijk kopen, iemand die m toevallig kent? Komt uit Heerenveen

Vriendjes met Scully denk

Ken die eigenaar niet, maar heb wel veel gelezen @ Volksforum. Hij had de auto zeer goedkoop gekocht, maar lader etc was wel gewoon in goeie staat. Was eerst de bedoeling dat hij er een turbo op ging zetten en ging sprinten in Drachten, maar nu heeft ie em weer te koop. Hij heeft ook nog een versnellingsbak kapot gedraait omdat ie vergeten was olie erin te doen 8P
 
Goddamn he, ben je een dagje niet op het forum kan je gelijk 7 pagina's doorspitten.

Volgens mij ken ik die G40 niet, alhoewel hij me wel bekend voorkomt. Maar Jules moet zich even aanmelden op vwpolo.nl/forum
 


Heb even op vwpolo.nl gekeken, en ik ken de vorige eigenaar dus wel. Dat is Lucoz, maar die komt uit Zuid-Holland, en hij heeft de auto ergens in augustus 2006 te koop gezet. Deze eigenaar heeft em dus niet lang gehad, zou je vraagtekens bij kunnen zetten.
 

Z'n vrouw heeft er mee gereden (vertrouw m wel)
Maar hij heeft nog een Lupo en nu een leasebak erbij.
Van die versnellingsbak had die gezegt, zit een nieuwe/gereviseerde onder zegt ie
maarja vrijdag misschien kijken
 
Hmmmmm ja:X

haha mooie idioot Ik was bij rote, komt er een sleepwagen met die clio aan.. ding zat goed in elkaar.. ik vragen wat ik er gebeurd was: jahhh zo'n knaapie van 18 heeft em in elkaar gereden tijdens een proefritje.. Je hebt mij overtroffen jules
 
:'(

trouwens, gister een stuk gereden tegen een 535d.. doet elkaar niks onder.. tot de 100 reed ik zelf heel iets bij em weg. Had ik niet verwacht eigenlijk
 
haha mooie idioot Ik was bij rote, komt er een sleepwagen met die clio aan.. ding zat goed in elkaar.. ik vragen wat ik er gebeurd was: jahhh zo'n knaapie van 18 heeft em in elkaar gereden tijdens een proefritje.. Je hebt mij overtroffen jules
omg
ding zat wel vrij aardig in elkaar ja :X nog steeds ongelofelijk dat ik er ongedeerd uitgestapt ben
 
Da's onder de 60 km/u misschien interessant, als jij hem op hogere snelheid bijhield is dat gewoon knap... Is zo'n 535d trouwens gekoppeld aan een SMG, of een conventionele automaat? In het laatste geval kost dat ook tijd
 
volgens mij gewoon conventionele automaat.. bij de 240 reed ie me trouwens voorbij, waarna ik weer in zijn slipstream vlak achter em bleef.. tellertje ver over de 260.. en dat met mn winterbanden die een maxopgave hebben van 240 km/h :X
 
Status
Not open for further replies.