This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #89

ik dacht dat je ex schuldig was? waarom dan 2e hands onderdelen?

Omdat de reparatiekosten anders te hoog zouden zijn, ivm de dagwaarde oid. Weet ook niet precies hoe of wat, weet wel dat m'n auto anders total loss was verklaard. Hoe dan ook, alles is geregeld. Zal me ook een worst wezen verder

:love:

Ziet er goed uit allemaal

Afgelopen weken een aantal dingen gespoten van de motor @ S3. Kleppendeksel gestraald, in de epoxy gespoten en afgewerkt met krimplak. Drukbuis en aanzuigbuis van de turbo licht aangepast en 2k zijdeglans zwart gespoten. Gelijk de rest van de motorruimte meegenomen en grondig gereinigd. Ziet er nu weer lekker fris uit onder de kap Verder nog de QSP kuipstoel weer gemonteerd @ interieur. Volgende week donderdag circuitrijden @ Assen!

Vanmiddag lekker stuk gereden. Blijft een fijn gevoel als de turbo er vol in gaat 8)

Zie net een filmpje op dumpert van een juke-r die crasht op een industrie terrein , volgens de reactie 11:21 u een russische owner...... Misha ???

mja om het maar meteen ff duidelijk te maken.
Het is idd die Juke-R waar Misha in reed en waar ik op dat moment naast zat.

We zijn beide relatief ongedeerd. Ik heb alleen 7 hechtingen en daarmee is het redelijk klaar gelukkig.

Ik ga er hier niet veel meer over vertellen, helaas staat het filmpje al op Dumpert wat natuurlijk de nodige sensatie geeft.
Als je meer wilt weten dan kun je me een PM sturen