Jesse: Wat voor as heb je gekocht? Of heb je hem gewoon door een bekende laten versmallen?
Ook al heeft hij niet gereden, waarom laat je dan die lege vodkafles in je auto rondslingeren, is dat "stoer" ofzo? Ik word te oud voor die shit
Je loopt achter ;-) Oude foto met foto.. Nieuwe foto's zijn al zonder folie
J@ Misha : Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat je hier onnodig vaak geflamed wordt want je hebt een fucking tof apparaat (stukje jaloezie waarschijnlijk). Maar dit is echt een 'no go' hoor, ik ga er vanuit dat je die fles daar bewust neerlegt aangezien je hem zelf ook nog ff aanhaalt in je post, maar wtf is de achterliggende gedachte? Is imo echt het tegenovergestelde van 'stoer'.
Wanneer vrijrijden Robert ?
Waarom stoer? Is gewoon fun voor de mensen die erbij betrokken waren zoals voornamelijk Adam en de rest van 7Tune en WW.
Edit: en uiteraard express neergelegd voor de fotos om later aan herinnerd te worden.
Anything else to flame?
Dave merkte de volgende dag ook nog de vodkaIk vond het niet zo met die peper
Jo Marco,
Wat is precies je plan nu dan? Die RB build komt in die blauwe S15 ofzo denk?
Zilveren S15 blijft een gruwelijke bak. Als ik geen GTR had gehad had ik wel interesse gehad
Waarom stoer? Is gewoon fun voor de mensen die erbij betrokken waren zoals voornamelijk Adam en de rest van 7Tune en WW.
Edit: en uiteraard express neergelegd voor de fotos om later aan herinnerd te worden.
Anything else to flame?
Ola lars
Rb komt inderdaad in de blauwe! die is momenteel helemaal gestript. Moet nog even wachten dat ik weer een container handel kan bestellen uit amerika waar de engine + vertex ridge widebodykit in kan
Denk dat het nog wel ff kan duren voordat ie klaar is trouwens, maar heb geen haast!
Heb jij je GTR al weer lopend met nieuwe turbo's?
grtz
Mensen die niet weten wat er die avond van te voren is gebeurd door die fles weten niet waarom die daar ligt..
beetje makkelijk / voor hand liggend om daar weer een verhaaltje van te maken voor de haters..
Adam moest er verschrikkelijk om lachen toen hij die fles zag liggen :+
Lars, wat zou je willen halen dan?
Hier ook wat dingetjes gedaan aan de a4
Nu nog op zoek naar facelift koplampen en het dak glanzend zwart wrappen