This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.

PvdH

Well-Known Member
Ook op DUMPd geweest met de Sletta.



Tof ding die Jetta !

Alleen dat kenteken :+

Nieuw kenteken, oude blauwe platen ... fail

In t blauw valt die lelijke plaat minder op, dus gewoon goed gedaan zo

Ziet er zo veel beter uit vind ik. Lelijke gele plaat valt helemaal op.

1380 posts, Fuck the Police

Ook op DUMPd geweest met de Sletta.



Tof ding die Jetta !

Alleen dat kenteken :+

Nieuw kenteken, oude blauwe platen ... fail

In t blauw valt die lelijke plaat minder op, dus gewoon goed gedaan zo

Ziet er zo veel beter uit vind ik. Lelijke gele plaat valt helemaal op.

1380 posts, Fuck the Police

Jetta is nooit geleverd met blauwe platen, dus wel fail Ook al staat 't wel goed!

Haha, altijd dat geouwehoer over nieuw kenteken

Wat Rocco zegt, vind het zelf ook mooier en valt minder op.

Mooi zo'n kenteken:+


Deze is wel met oud kenteken
http://link.marktplaats.nl/591903619

Ik wil een complete GTi Maykel. Dan weet ik zeker dat ik alles heb!

...en hier weer verder
 
Het is wel minder mooi... Ik had bij een aantal van mijn vorige auto's nog het geluk dat ik US kentekens had, dat staat nog wel redelijk :+
 
Gisteren golfje gewassen:



Zou wel een goede polijstbeurt kunnen gebruiken, lak is goed dof aan het worden .
 
Zeau, even tijd gevonden voor een laatste update voor komende zondag.


Zoals in de laatste update beschreven, hebben we een flinke tegenslag gehad door oliedrukproblemen, dus ging Jeroen meteen aan de slag om dit te verhelpen.














en het eindresultaat:





Zoals al eerder beschreven, zit ik momenteel in Moskou voor mijn studie, en vlieg ik eerste drie weekenden van september op en neer voor evenementen.


Afgelopen weekend was de eerste aan de beurt: DUMPd 2012!


Vrijdaglaat kwam ik aan op Schiphol en om half 1 was ik in het hotel Reehorst tegenover DUMPd. Helaas was het merendeel van de deelnemers al naar bed, op een aantal van Wangan Warriors/7Tune boys na, waaronder mr Adam Zillin himself, de grote man achter 7Tune.
Kort voor mijn boarding heb ik besloten om een klein souvenier uit Moskou mee te nemen, en dat werd Vodka met honing en peper, iets wat mij en Adam bezighield tot ongeveer 5 uur in de morgen. Vervolgens van 6 tot half 8 geslapen met al gevolg zo'n gezichtsuitdrukking voor de rest van de dag (check lege fles op het dash):





JT crew was al aanwezig toen ik het terrein op sjokte:





En ik was zo blij om mijn schatje weer te zien dat ik haar meteen een zoen gaf





Voor de rest mezelf heel erg goed vermaakt en heel veel toffe autos gezien!


Hier wat extra pics van de mijne die dag met dank aan Vincent Fotofrafie en Focus Automotive Art!

















Check more on http://www.facebook.com/media/set/?set=a.378871825519917.86150.263842687022832&type=1








Dus, met dit achter de rug kan ik gaan aftellen voor Automaxx Super Sunday Time Attack!
Ik heb er behoorlijk veel zin in en hoop dat al die maanden het wachten waard zijn geweest!


See you there!
 
Je gaat de binnenkant van je deur nog wel beschermen? ( plaat op oid. ) Anders is het afkeur Ben benieuwd wat je volgend weekend gaat presteren, je hebt je wel voorzichtig laten plaatsen in de pro-street zag ik. Super-pro kun je toch wel in meekomen?

Heb je ook een killswitch aan de buitenkant?

@Erwin: Mooie wagen zo'n Leon
 
Die dingen wordt er momenteel aan gewerkt, killswitch is al klaar

Klasse plaatsing heeft Jeroen gedaan, ik weet zelf niet wat ik moet verwachten
 

Dus je laat je 's nachts vollopen met Wodka en daarna stap je zonder slaap in een auto met 700pk? Verstandig :X
 
Dat laatste beetje had je toch onder het rijden opgemaakt misha? :W

Heb inmiddels toch andere wielen onder mijn lijkenwagen gezet + wat verlaagd:
Oja en een chip: van 214pk/486nm naar 255pk/550nm


Silvere s15 staat nog steeds tekoop:


blauwe s15 schiet helaas ook nog niet op:
 
Last edited:
Thnx staan en passen ook een stuk beter (carlsson's waren 8,5j rondom) en de nieuwe wielen 9J voor 10,5J achter. Veel betere fitment dus!!

Ja die S15 blijft leuk. Licht de rem in met linkervoet, gas erop met rechtervoet en gaan
 
Status
Not open for further replies.