This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

show je eigen auto #87

Ik ga morgen of overmorgen even langs kantoor van Univé, had al mijn scooters & motor destijds verzekerd, alleen wilden ze de Sub niet aannemen wegens te veel vermogen. Toen ik daar langsging om vrijwaringsbewijs te brengen en ze vroegen "kunnen we nog iets voor je doen?", zei ik van de Sub, en kreeg gelijk "joh, met -toen- 4 schadevrije jaren is dit geen enkel probleem". Achteraf gewoon meteen moeten switchen, maar dan was het even iets langer wachten op een jaartje extra.

P.S. Zag vorige week een 944 in Helmond op R888's rijden, die laatste is niet bepaald een normale verschijning op een openbare weg. Ken je die toevallig?

Probeer eens een tussenpersoon! Het ligt een beetje aan de tussenpersoon, maar bBehalve dat ze vaak extra korting kunnen regelen wilt een verzekeringsmaatschappij vaak ook wat losser omgaan met iemand accepteren. Die tussenpersoon kan honderden mensen bij die maatschappij hebben lopen, dus zo iemand houden ze graag tevreden..

Hoe gaat dat dan met een tussenpersoon? Hoe kom je bij zo iemand terecht?

Gewoon binnenstappen bij een willekeurig verzekeringskantoor (of via via - mond op mond reclame - even rondvragen naar een goeie in je omgeving) That's it

Leuk bakkie maar dan heeft ie geen lederen bekleding

ZIt je met zulk weer ook niet met natte knieholtes in de stoelen *aldus de leerhater*

Ja idd gewoon naar Unive gaan dan ja, zit ik zelf ook, nooit gezeur gehad.

Uhh.. Ja die ken ik ja, is een turbo met kooi, ding heeft een AST onderstel van 3k.. Vette bak is dat!

ben zo fk blij met mijn verzekering he... hoor zoveel gezeik van mensen..

ik heb afgelopen 5 maanden, al 6 auto's verzekerd... en aantal opgeheven... elke keer, is het zonder gezeik, en perfect geregeld... en dat met 1 telefoontje elke keer...

Same here, serieus relaxt tussenpersoon, 1 belletje enhet is geregeld.
Vent woont ook bij mij in de wijk, is al een paar keer gewoon langsgekomen op de fiets om ff papierwerk te regelen.

Was eerst met independer bezig om mn auto te verzekeren, maar via mn tussenpersoon scheelde het alsnog flink wat knaken tov.

Same here, 1 tussenpersoon en nooit gezeik.

Tussenpersoon zit in Groningen en ik 30min onder Rotterdam. Mijn pa heeft lang geleden in Groningen gewoond en zodoende daar terecht gekomen. Altijd 1 telefoontje waarbij ik mijn naam 9 vd 10 keer niet eens hoef te noemen omdat hij gelijk weet wie ik ben en alles zo geregeld.

Afgelopen 12 maanden ook meerdere afgesloten en stop gezet, alles direct geregeld en nooit gezeur.

En btw nooit gezeur over leeftijd en vermogen en al die onzin, als je verzekering daar over begint DIRECT weggaan want dat is een kutverzekering!

Alle wam verzekeraars (muv Rialto) kennen eigenlijk hetzelfde acceptatiebeleid. Tevens is bij Misha nu een keer een verzekering geweigerd, wat je bij het aangaan van een verzekering bij een andere verzekeraar vaak moet melden. Ik weet overigens niet of een weigering ook al in het centrale systeem genoteerd word zoals een opzegging, schade of royement...

Ik zit met alles bij Interpolis ( Huis, auto's etc ) met de Rabo als tussen persoon. Ook altijd 1 keer bellen en het is rond. Ze noemde de Sunny een familiewagen met ABS

Zo ik heb mijn KTM verkocht gisteren. Nu is de speurtoch gestart naar een frisse 1.8 16v KR voor m'n Golf. Een compleet gereviseerde 2Y-bak heb ik al gevonden.

Ik hoop dat ik voor W'see 2013 alles klaar heb. Alleen de kabelboom wordt nog een feest volgens mij. Ik kom er maar niet uit hoe ik dat moet gaan doen. En op het internet is ook niet allemaal te vinden.

neem aan dat je er ook een andere teller inzet, maak dan van je hele auto een mk2 kwa electronica, dan is t plug en play op de zekeringskast.

Al op VWVortex gekeken? Genoeg mensen die daar een KR blok in een golf 1 hebben gepropt