Ik ga morgen of overmorgen even langs kantoor van Univé, had al mijn scooters & motor destijds verzekerd, alleen wilden ze de Sub niet aannemen wegens te veel vermogen. Toen ik daar langsging om vrijwaringsbewijs te brengen en ze vroegen "kunnen we nog iets voor je doen?", zei ik van de Sub, en kreeg gelijk "joh, met -toen- 4 schadevrije jaren is dit geen enkel probleem". Achteraf gewoon meteen moeten switchen, maar dan was het even iets langer wachten op een jaartje extra.
P.S. Zag vorige week een 944 in Helmond op R888's rijden, die laatste is niet bepaald een normale verschijning op een openbare weg. Ken je die toevallig?
Hoe gaat dat dan met een tussenpersoon? Hoe kom je bij zo iemand terecht?
Leuk bakkie maar dan heeft ie geen lederen bekleding
Ik ga morgen of overmorgen even langs kantoor van Univé, had al mijn scooters & motor destijds verzekerd, alleen wilden ze de Sub niet aannemen wegens te veel vermogen. Toen ik daar langsging om vrijwaringsbewijs te brengen en ze vroegen "kunnen we nog iets voor je doen?", zei ik van de Sub, en kreeg gelijk "joh, met -toen- 4 schadevrije jaren is dit geen enkel probleem". Achteraf gewoon meteen moeten switchen, maar dan was het even iets langer wachten op een jaartje extra.
P.S. Zag vorige week een 944 in Helmond op R888's rijden, die laatste is niet bepaald een normale verschijning op een openbare weg. Ken je die toevallig?
ZIt je met zulk weer ook niet met natte knieholtes in de stoelen*aldus de leerhater*
Wat doe jij in je auto dan? Zit toch gewoon airco in
Zo ik heb mijn KTM verkocht gisteren. Nu is de speurtoch gestart naar een frisse 1.8 16v KR voor m'n Golf. Een compleet gereviseerde 2Y-bak heb ik al gevonden.
Ik hoop dat ik voor W'see 2013 alles klaar heb. Alleen de kabelboom wordt nog een feest volgens mij. Ik kom er maar niet uit hoe ik dat moet gaan doen. En op het internet is ook niet allemaal te vinden.