show je eigen auto #87

Word tijd voor nieuwe bandjes..
Dit gebeurd er dus met een dotje gas in de 2e versnelling en een "kort" diff :D
Waar het roken op houd zit ik al op de 80km/h.

mijn nieuwe aanwinst:
486406_353819814693474_523319411_n.jpg

Zou toch eens op vakantie gaan of naar een circus ofzo, dat is imho overdreven serieuze reactie op een stuk sarcasme.

Oh toch sarcasme.
Tja iemand kleineren op Autoblog heb je ook geen moeite mee, dusja wie weet.
Maar zal in het vervolg even de sarcasme scanner aan zetten.

Afgelopen zaterdag een nieuwe auto gekocht (nog een Volvo T-5 voor zga gratis en voor niks), waarbij mij verzekering is geweigerd omdat ze voortaan alleen klanten van 25+ aannemen. Ala, fair enough, maar ik heb daar mijn twee andere autos al verzekerd (met 5 schadevrije jaren), en tweede Volvo (witte) kon zonder problemen twee weken ervoor worden verzekerd dmv kentekenwijziging van mijn oude grijze Volvo (verkocht), maar derde auto kon niet. Goed, kentekenwijziging is dus mogelijk blijkbaar? Blijkbaar niet. Zojuist wilde ik mijn nieuwe (vierde, die witte die al een eeuwigheid gebouwd wordt) Subaru verzekeren door deze in plaats van mijn oude blauwe pleistermobiel (welke inmiddels al een jaar stilstaat) te verzekeren. Wat blijkt? De behulpzame persoon van afgelopen zaterdag die mijn derde auto erbij weigerde te verzekeren, heeft een notitie gemaakt dat ik "en drie autos tegelijk" wantrouwig overkwam, en bij deze mijn verzekering nooit en te nimmer mag worden aangepast. Waar gaat dit heen...

Beetje jammer van het spammen, leuk ding maar een échte raket is een 1M coupe natuurlijk.

Heb je deels gelijk in, maar als ik alle auto's hier neer zou zetten ben ik elke dag bezig...

Het is gewoon een enorm leuke auto en er zitten hier genoeg gasten die het wat zullen vinden en hem niet zomaar zelf opzoeken, daarom zet ik hem hier enkel maar neer;)

Beide verzekeringen stopgezet en elders aangemeld, laat niet drie keer over me heenlopen.

Slim.. Er zijn zat verzekeraars in Nederland waarvan de enige nog betere service dan de andere aanbied. Gewoon de beste opzoeken, als je kan aantonen dat je al 5 schadevrije jaren heb gaat er geen een bij je zeuren!

Back