show je eigen auto #87

Zo dan! Dat is flinke winst. Hoe vind je het zelf rijden?

Haha nou vergeleken met eerst gaatie als een raket:D vooral in de eerste versnellingen :) ook op hogere snelheid gas erop om in te halen merk k flink verschil. Geld was t zeker waard, had het veel eerder moeten doen :#

die ibiza en die 118 zijn echt dik trouwens :W geluid van die ibiza :love:

Gewoon doen :W mijne heeft 178 gedraaid, zal heust niet veel uitmaken. En mocht je turbo oid sneuvelen kan je er gelijk een grotere opschroeven :7

Nice Justin, chippen geeft toch veel voldoening.

Zit ook nog te twijfelen om de mijne te laten chippen, maar die staat inmiddels al op 212.xxx :P

Gewoon doen joh :P Mijn lupo heeft bij 2ton een turbo gekregen, dus ook een grote vermogenswinst en hij loopt als een zonnetje.

Gewoon doen :W mijne heeft 178 gedraaid, zal heust niet veel uitmaken. En mocht je turbo oid sneuvelen kan je er gelijk een grotere opschroeven :7

GT2256 van een V6 pakken :W

@ Misha.. Naamverwarring :P ik doelde op Micha en niet op jou ;)

Je Sub is gewoon cool :)

Waarom heb jij die Ibi niet meer rijdend gemaakt Robert?

Reed ook gewoon hoor :) maar de auto heeft +/- 2 jaar stil gestaan en had wat onderhoud nodig.
Turbo had zijn beste tijd gehad en leverde te veel druk, verstelbare schoepen zaten hoogstwaarschijnlijk vast en de lagers waren een end op. De turbo heb ik zelf ''gesloopt'' maar was netjes van te voren vermeld dat hij slecht was dus had al een nieuwe turbo liggen :)

Aanstaande maandagavond is hij technische bijna helemaal klaar, alleen nog ''preventief'' de remvloeistof verversen. Dan optisch nog wat puntjes op de i zetten en binnenkort eens de remschijven afdraaien/vervangen en nieuwe blokken monteren en nieuwe achterbanden.

Back