This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

show je eigen auto #87

Nieuw blok gekocht voor mijn 323, een KL-ZE 2.5 V6 met std 200pk, alleen nog aan het dobben of ik er direct een turbo of compressor op mijn monteren.

Binnenkort pics.

Moet je een 328i niet laten chippen na een M50 mod?
Schijnt dat ze wel is te arm gaan lopen na het monteren van een andere inlaat.

Deze mod valt nog ruim binnen de grenzen. De DME past de adaptiewaarden zelf aan. Hij zal in het begin iets armer lopen vanwege het veel meer lucht, maar dat stelt de dme dus bij.

grotere gasklep doet al veel.
sommigen monteren ook wel eens een benzinedrukregelaar.

Elke auto heeft al een drukregelaar. Die is afgestemd op de pomp, dus als je bedoelde een andere drukregelaar dan gaat dat ook niet werken.

Ik werk in omgeving Den Haag ( Wateringen ). Het zou misschien wel kunnen

Weet je nog waar precies?

Zou het niet durven zeggen zat met een maatje van me in de vrachtwagen en dacht , die auto komt me bekend voor. Waar zou ik echt niet weten ben daar ook totaal niet bekend. Wel leuk wagentje :W

Deze mod valt nog ruim binnen de grenzen. De DME past de adaptiewaarden zelf aan. Hij zal in het begin iets armer lopen vanwege het veel meer lucht, maar dat stelt de dme dus bij.
Ik zou dr toch eens voor de lol een wideband lambda sonde in hangen, zolang ie closed loop draait zal ie het wel bij regelen, maar volgas negeert ie de lambdasonde en gaat ie op vaste waardes draaien.
En ik weet zo niet of ie daar ook een correctie overheen gooit aan de hand van het closed loop gedeelte of dat die gewoon vast staan.
Ik gok dat laatste, want mn eigen M50 draait volgas altijd op praktisch dezelfde AFR, wat ie in deellast ook heeft lopen corrigeren.

ik hoop een nette te kunnen vinden voor 6 k:+ wel 3.0:* 3.2 is beetje wat duurder:+

Succes dan. Grote kans dat je het 1e jaar gelijk 3k aan reparaties kan lappen... Maar daar kom je vanzelf wel achter. Wees slim en koop iets anders...

Welke anders? Ik wil sowiezo e36 coupe en geen andere merk of type. Dat onderhoud kan ik voor weinig fixen op me werk en reparaties ook, maar 3K in 1 jaar? Je kan ook overdrijven. Ik heb alles voor over om m3 te kopen en te onderhouden want is mijn droomauto

Nieuwe EK9 uitgezocht en deze is het 100% geworden. :W

Over 2-3 weken ophalen bij SW Performance.

Worden de 3 langste weken van me leven

Wel eens de prijzen gezien van de onderdelen van een S50 motor?
Want dát is juist het grote risico wat je neemt met een goedkope M3.

Die motoren zijn aan revisie toe en dat is iets waar je niet heel vrolijk van wordt.

Laat die jonge toch. Als hij dat graag wil

De Sunny heeft ook niet bepaald makkelijk te vinden onderdelen. LFB.. Dan duurt het even wat langer