show je eigen auto #87

Vet Wes! Al had een DC5 mij meer kunnen bekoren. Als ik die Punto voor een goede prijs verkocht krijg, komt er zeker een DC5! Heerlijke bakken imo! Veel plezier ermee:)!
 
Dik wesley, mooie auto's alleen geef ik voorrang aan een huis ipv ek9. Daarom kon ik me niet meer dan een ek4 veroorloven. Ben benieuwd als je hem hebt.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Dikke bak btw, maar dat was die ITR ook wel.
 
Dikke bak wesley. DC5 is gaaf. Maar een EK9 is ook heeeel gaaf :W.

Weet iemand zo, waar ik die teflon dingen kan halen voor een universele versnellingspook?

10070-Shift-Knob-Black-Chroom.JPG


(hier op de achtergrond)
Ik heb nog een mooie versnellingspook in de schuur liggen, maar ik kan die teflon krengen nergens weer vinden :X.
 
Het gene is gebeurt waar ik bang voor was. De eigenaar had aan de foto's gekloot :)

Ze gingen de EK9 op halen en de wagen is dus bagger slecht irl. dus dat gaat hem niet worden.

Wel fijn dat hij zo eerlijk is en heel oplettend.

Heb nu contact met Sam en we gaan voor een andere EK9 kijken.
 
Zonde! Dat lijkt me altijd een nadeel van veel van dit soort auto's dat de vorige eigenaren er vaak veel aan gesleuteld hebben. Op zoek naar een compleet orignele nu dan?
 
Zonde! Dat lijkt me altijd een nadeel van veel van dit soort auto's dat de vorige eigenaren er vaak veel aan gesleuteld hebben. Op zoek naar een compleet orignele nu dan?

Ja dat is ook zeker een nadeel en dat je iemand anders moet vertrouwen.

Hij gaat nu verder kijken en waarschijnlijk heeft hij zo al een andere met pics erbij :)


Maar als je kijkt naar de supra van frank, die was netjes toch ?

Ook hebben 3 vrienden van mij bij hem een 2x EVO6 en 1x EVO6 TME gehaald en waar was niks aan gelogen.

+ waren echt heel strak.
 
Ja precies die Supra is erg strak. Maar bedoel vooral dat zulke auto's veel moeilijker te vinden zijn dan compleet uitgebouwde versies.
 
Ik had hem al maanden liggen, maar nu eindelijk de M50 inlaat gemonteerd. Hierbij meteen de hele carterventilatie vervangen + grotere gaskleppen gemonteerd.

05.jpg


04.jpg


Originele ter vergelijking
00004.jpg


M52 kapje op M50 inlaat. Verschil mag duidelijk zijn.
02.jpg


M50 afdekkap nog te plaatsen (eerst vinden).

Carterventilatie. Voordat het echt een tikkende tijdbom wordt.
40.jpg



Over de resultaten kan ik nog niet alles zeggen. Die 20~25pk extra krijg je er helemaal bovenin het toerenbereik bij. Op straat kom ik niet in de buurt van de limiter.
Volgende maand op het circuit zullen we het gaan merken.

Wat wel meteen opvalt. De motor loopt vrijer. Alsof je als bij de standaard uitlaat van je scooter de prop eruit hebt gehaald. Wil ook lekkerder toeren maken.

Van het koppelverlies onderin merk ik in de praktijk niks. Daar heb ik meer aan dan een grafiek op een dyno uitdraai.

Misschien nu maar op zoek naar een setje US M3 nokkenassen.
 
Back
Top