This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #86

Status
Not open for further replies.
Motor ruimte is af nu .
Nog even een oil catch can, en het filter goed gemonteerd.

[Ir]http://i1187.photobucket.com/albums/z385/meijererwin/IMG_0434.jpg[/Ir]

eindelijk tijd/onderdelen om te sleutelen...

begonnen met achterkant trekken, klaar maken voor nieuw paneel... helaas was gas (las) op.. dus daar gaan we morgen mee verder..

toen besloten maar voorkant in orde te maken..

zo was 't

front los, balk vervangen... steuntjes erop

front weer in elkaar

en toen ben ik vergeten, foto te maken met bumper en alles er weer op...

morgen achterkant afmaken, en dan maandag alles spuitklaar maken :W

en dan op naar de 1.8T

Ben wel benieuwd wat de Leon moet kosten met de huidige motor als de schade gemaakt is......

Hier gisteren m'n velgen bij de poedercoater gebracht.. inktzwart worden ze.. ben benieuwd!

Nu ff een weekje in een TT cabrio vlammen :W

Jesse nog gespot in de vulva met de kevert er achter dikke combi hoor !, en Jurien ook nog geloof ik...... heel wat E30's gezien iig

f*ck Aircooled :+

Jonguh! hij wordt niet warm maar minder zuurstof in de lucht dus dan staat ie rijker met dezelfde sproeiers.

@ Maykel jammer dat ik je niet gesproken heb! Heb Lieuwe, Jeroen en Bas wel gesproken. Was leuk het sprinten maar verder vond ik het allemaal maar mwah mwah. Veel tokkies en maar weinig hele dikke auto's.

Had zelf nog een probleem met me oliedruk nadat ik em ff stil had gezet. Nu weer normaal denk dat de meter kapot is ff mechanische meter eraan hangen.

zondag helaas niks kunnen doen....

vandaag verder:

begonnen met

morgen lassen, geen gas kunnen vullen vandaag:'(

Ben wel benieuwd wat de Leon moet kosten met de huidige motor als de schade gemaakt is......

wou er rond de 3500 voor hebben..

maar wil hem nu misschien zelf gaan houden, en anders wilt me broertje hem ook hebben...

Rocco, ga even voor je kijken in de loods morgen.... volgens mij had ik hem namelijk al weg gedaan.

Xander, geeft wel voldoening hoor, vooral omdat sommige mensen meteen praatjes hebben van sloop ermee... dat word niks meer..

Wat wel hatelijk is, is sleutelen voor je deur.... (doe dit ivm hitte in loods) maar GVD wat zijn mensen toch nieuwsgierig....

Jesse, is dit jou gebakje rechtsonder? (foto van maatje van me)

[ir]http://i46.tinypic.com/1exncm.jpg[/ir]

Was niet op de baan, stond bij de andere tokkies onder t viaduct

Status
Not open for further replies.