25k? ga je 2 seq. bakken kopen dan?
Beter eerst maar eens zo gaan rijden en kijken of je unerhaupt een beetje kunt rijden:+ Hoop iig niet dat je deze ook de banden/muur in jankt
ik ook niet! :+
zou behoorlijk zonde zijn..
en de Streetgasm challenge gaat dan niet door +pippi+
Ik zit even met een vraag en kom er niet echt uit
Hoe kom ik er achter of mijn wiellagers (achterkant) versleten zijn en aan vervanging toe zijn.
Ik denk zelf dat het heel de tijd het geluid van mijn banden zijn aangezien het goedkope Nankang banden zijn omdat ik met camber / stance rij.
Er staat een kleine 113.xxx op de teller en rij pas sinds 3 weken met "stance / camber"
Ik zit even met een vraag en kom er niet echt uit
Hoe kom ik er achter of mijn wiellagers (achterkant) versleten zijn en aan vervanging toe zijn.
Ik denk zelf dat het heel de tijd het geluid van mijn banden zijn aangezien het goedkope Nankang banden zijn omdat ik met camber / stance rij.
Want wil niet dat die lager dadelijk in 1x vast slaat en heel het zootje naar de klote gaat zeg maar
Is het dan goedkoper / slimmer om meteen een achter schijfremswap te doen of gewoon alleen het wiellager te vervangen ? Want volgens mij is een losse wiellager bijna even duur als z'n swap haha.
Er staat een kleine 113.xxx op de teller en rij pas sinds 3 weken met "stance / camber"
Vind die 5-serie nog steeds mega! jammer dat et een el cheapo uitvoering was zonder airco etc
Word het geluid erger zodra je flink instuurt? Als het dan erger word kun je ook kijken welke kant het is.
Naar rechts in sturen = linker kant en andersom.
Je kan hem idd ook opkrikken en een slinger geven.. Maar meestal kun je hier nog niets aan horen als hij kapot aan het gaan is.