This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
Ik zag dat in Middelharnis een soort speed avond wordt georganiseerd in Augustus. Misschien leuke gelegenheid om te meeten? Wil ik die kant ook wel oprijden, want die Kever wil ik ook wel een keer zien

sgoei

Ik zag dat in Middelharnis een soort speed avond wordt georganiseerd in Augustus. Misschien leuke gelegenheid om te meeten? Wil ik die kant ook wel oprijden, want die Kever wil ik ook wel een keer zien

Ja klopt. 14 augustus denk ik. Valt samen met braderie op vrijdag. Op 7 augustus is er oldtimer rondrit doe ik ook mee .

Op 14 augustus gaan ze idd racen door het dorp. Scooters/karts/klassiekers/oude formule1.

Kunnen we wel doen ja is lache. Ik hoop dat die starter er morgen is dan krijgen jullie zaterdag filmpje .

Nope.. Kan die foto ff niet vinden maar op die E92 staat hij linksbovenin op t achterraam. Wel dik 8)

Bedankt mensen !

Antenne verhaal ben ik het helemaal mee eens,
Maar aangezien ik altijd de radio aan heb kan ik hem er niet af halen

en ik kan hem niet helemaal inschuiven op de 1 of andere vage reden
Als ik iets kan vinden waarmee ik wel gewoon goed ontvangst kan houden las ik de boel gewoon dicht

Status
Not open for further replies.