This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #56

Status
Not open for further replies.
Mannen.. ik zoek een acculader voor m'n tante. Heeft 2 auto's waarvan er met 1 amper gereden wordt.. pas nieuwe accu ingedrukt want de oude deed helemaal niets meer.. nu heb ik even rondgekeken voor een accu-/onderhoudslader en ben ik uitgekomen op de CTEK Multi XS3600. Accu is 62ah.. mijn vraag.. kan zo'n CTEK ding op elke accu?
+ bij het laden van zo'n niet-onderhoudsvrije accu (dus met dopjes) is het dan aan te raden de dopjes iets los te draaien? (in een goed geventileerde ruimte)

Die C-teck kan op elke Gel en lood/zuur accu. Ding laad op tot 14.4 oid en vervolgens ontlaad deze weer tot 12V. Zo blijftie doorgaan

doppen iig losschroeven en los bovenop laten. Zodat ze kunnen ontluchten.

Thnx! Ben er zelf ook wel redelijk tevreden mee. Auto zou iets lager mogen, maar laat 't eerst even zo.

Nog 2 foto's:

[Ir]http://i30.tinypic.com/2uhlbom.jpg[/Ir]

[ir]http://i32.tinypic.com/2qi9w8k.jpg[/ir]

Last edited:
Thnx!

Ja die wheelwhores sticker had ik besteld, en na anderhalve maand ofzo had ik 'm eindelijk binnen. 1e keer was 't verkeerd gegaan oid. En omdat ik zo lang moest wachten kreeg ik er nog een paar extra :#

Zondag op MIVW was er ook een stand van wheelwhores

vind het echt vet staan erwin, alleen jammer van die naafkappen, passen er niet helemaal bij (kwa glans)

het is bijna zeker dat ik me alfa wegdoe ivm beurt die eraan komt en wat kleine dingetjes waar ik me gewoon aan ga storen.

en de volgende auto gaat denk ik een bmw e46 m3 worden.

de ducati gaat dan wel de deur uit want het is gewoon overdreven om een m3 en een ducati te hebben en qua verzekering word het dan ook iets teveel.

maar die dingen zijn in engeland gewoon een stuk goedkoper.. alleen het stuur aan de verkeerde kant dat is weer zo'n drama

Die wielen staan gaaf erwin! Maar waarom heb jij die vw sticker vervangen voor wheelwhore? Ik vond het juist wel wat hebben die je er eerst op had.

Status
Not open for further replies.