This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #53

Status
Not open for further replies.
Ik snap dan 1 ding niet. Die auto heeft zogenaamd net groot onderhoud gehad. Waarom zijn airco en stoelverwarming dan niet gemaakt?

Ik heb de stoelverwarming ook losgemaakt, alleen maar irritant.
Airco geen idee.

Heb zelf een hekel aan airco, kost toch alleen maar vermogen en extra benzine

Zelfde velgen zijn zo te rogelen.
 
Omdat een airco reparatie nogal duur kan worden? hij zegt de condensor, dat zal on paar 100 euro gaan kosten met nieuw gas erop!

Maar wie weet is gewoon de airco-pomp wel naar zijn gruzzelementen? en daarom zegt ie maar dat het alleen maar de condensor is!
 
inmiddels mijn auto met als minder leuke reden dat mijn pa overleden is en dit zijn auto was.



deze gaat nooit meer weg.
 
gvd, kut voor je
was ie ziek of .. ?

die auto moet dus mooi in een hokje komen ! et liefst in een kingsize vitrine kast..
 
[IR]http://i49.photobucket.com/albums/f293/superior20052006/IMG00153-20090512-1303.jpg[/IR]
 
nee plotseling overleden. hij was 52 en ze denken dat er een slagader is gaan lekken ofzo. geen afscheid gehad dus want het is in 1 nacht gebeurt zonder dat we een vermoeden hadden. ook al 2 moeilijke jaren achter de rug gehad omdat hij geestelijk ziek geweest is en iedereen om zich heen inclusief ons gezin veel pijn gedaan heeft, er was nog zoveel uit te praten en goed te maken.
 
Hij staat op deze foto's buiten, maar je hebt er toch zeker wel stalling voor? Hele toffe bak... Bek op de grond en een dikke motor erin
 
goed klote voor je

gecondoleerd man..
 

52 pas:X Dan heb je jonge ouders zeker? mijn pa is 58 :X

Gecondoleerd man. sterkte er mee
 
Mooie stalling, laken er overheen en zuinig op zijn. Blijf je iets tastbaars aan hem houden iig . Good luck!
 
Status
Not open for further replies.