This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #27

Status
Not open for further replies.
achter is gt, voor is gti. beter die gt achterbumper eraf, en origineel maken. is ie meteen meer waard.
 
de gt werd trouwens uitgebracht voor homologatie om aan de WRC mee te kunnen doen. de normale 206 was te kort dus brachten ze de GT uit, motor was exact hetzelfde als de GTI, alleen de GT was 4 meter lang, precies genoeg om mee te mogen doen.

Typische Peugeot oplossing, ach, we maken de bumpers gewoon 17 cm langer 8P
 
Bekend verhaal, heb het ook al aan diverse mensen uitgelegd die het maar vreemd vonden


Duidelijk... Maar wat wil je nu gaan rijden?
 
Goed vet , had ik nog niet gezien, heb je dat allang? En zo donker staat denk ik niet onder donkerblauwe auto.. Maar iets een grijze tint bedoelde ik..

Edit / ook een photoshop ?
 

Als ik een gokje mag wagen: kortsluiting in één van de draden van de radio, kijk die maar eens na. Als dat kortsluiting maakt klapt de zekering eruit, en op die zekering zitten dus blijkbaar vaak lullige dingen zoals meters en interieurlampjes. Bij mijn 156 is het namelijk precies hetzelfde, kortsluiting in een kabeltje naar de radio, en toen had ik geen interieurverlichting, afstandbediende cv, airco, ventilatie e.d. meer

GOED irritant trouwens als het regent, alle ruiten beslagen en je kunt de verwarming niet hoger zetten
 
Ow dus het is echt een schadebak

Dat niet, 1 klein krasje!


achter is gt, voor is gti. beter die gt achterbumper eraf, en origineel maken. is ie meteen meer waard.

Die zat er zo op, en heb geen std bumper.

Bekend verhaal, heb het ook al aan diverse mensen uitgelegd die het maar vreemd vonden



Duidelijk... Maar wat wil je nu gaan rijden?


Ik ga weer vw rijden.
Wat, daar wachten jullie maar op.
Heb vandaag proefritje gemaakt en dat beviel goed!

Zaterdag komt er iemand kijken voor de 206.
 
Status
Not open for further replies.