This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #27

Status
Not open for further replies.


Tnnx, ik heb heb hem ook nog niet zo lang hoor.. nu bijna een maand, vorige week langs de rdw geweest..
Kenteken zal er morgen wel zijn, dan kan ik een setje luxe platen laten maken.
Ander set velgen komt ws wel een keer met de tijd..., heb dan liever eerst een knap leer setje erin 8) maar het stoffe interieur wat er nu is zit is echt in nieuwstaat en verveelt nog niet.
Eerst maar eens een knappe orgineele bmw radio score want aan dat sony ding wat er in zit ben ik wel beu
Ding is idd in zeer nette staat..., maar heeft wel wat plekjes op de (originele) lak laag die ik eerst een keer bij ga laten bij werken.
En binnenkort eerst effe de bumper/skirts/voorschermen er af en alles in de tectyl te zetten


Motorruimte lijkt wel iets netter/schoner/glimmender door de flits dan het is, maar ziet er gewoon strak uit..., het is niet zo dat de motor ruimte helemaal opgepoest is ofzo, het kan nog wel wat aandacht gebruiken
Het is winter dus mooi aan hobby :W

Zal volgend jaar wel eens een wat beeld materiaal maken...

Tnnx voor de reactie's!
 
Als je twijfelt tussen een 106 of een Saxo zou ik voor de saxo gaan. 106 is volgens mij wat meer gebaseerd op een AX, oudere techniek dus.
 
Inmiddels verkocht, maar wel goed schik van gehad. Geen vtec y0! ;(




106 / 306 -> duidelijk 306. Rijden opzich ook prima.
106 rallye is ook wel vet! Wel een generatie ouder helaas.
 
Vrijdag een setje D2 coilovers en Tenzo racing velgen in het brons verkocht voor zo een Prelude, gaat ERG dik staan
 
Zou voor de 106 gaan of saxo natuurlijk (zelfde op opties na, peugeot heeft leer, citroën niet!). Zijn echt gooi en smijt auto's, en ik trok er vele auto's uit (0-100 tussen de 6 en 7 sec 16V natuurlijk)
 
Nou ik ben ook getroffen door wat geweld aan me auto,Ging naar vriend van me toe en kom terug omdat we effe in mijn auto wil rijden kreeg ik me deur net een kwart stuk open..dus denk wtf..Bleek me voorschermen helemaal naar binnen te staan..1 of andere droplul erin getrapt of wat dan ook..Trof geen krassen aan van een andere auto ofzo..Gelukkig vind ik het niet zo heel erg maarjah baal er wel weer van..
 
Nee ben niet zo lening,Maarjah lig er ook niet wakker van op dit moment,in 2008 komt er allemaal nieuw plaatwerk op,ga ik samen met vriend van me doen die schade doet dus...
 
@ erwin

306 denks, gti is lekker snel, en toch wat ruimer + mooier interieur

Ik zat ook aan een 106je te denken, maar ik ben er veel te groot voor:X
 
nette bak die prelude. Vind het mooie wagens!

Thanks, jouw MR2 is ook niet mis! Net apparaat.

Vrijdag een setje D2 coilovers en Tenzo racing velgen in het brons verkocht voor zo een Prelude, gaat ERG dik staan

Iemand van een club toevallig?

Van dat nieuwere type is er ook een rallye.

Ok, wist ik niet. Ben niet zo into peugeot, maar heb wel eens een oudere rallye en een 306 gti gereden. Zit best wel iets pit in.
 
Status
Not open for further replies.