This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #27

Status
Not open for further replies.
Lijkt me niet verstandig. Mocht je kenteken gecontroleerd worden wordt je per direct staande gehouden voor diefstal.

Dat is een ander verhaal! Je kunt ze zonder 1tje, 2tj of 3tje halen




Hmm vanaaf toch nog maar is aan het zoeken gaan met de GF
 
Bmw gekocht sacha? dan zal ik hem morgen wel zien staan @ school ofniet?

staat op witte platen dus je raad het al wel

ga voor mezelf een coupe zoeken denks! zag je btw laatst bij texaco met je bimmer

als iemand er belang bij heeft mag wel weg voor een net prijsje! is een 320 btw!
 
staat op witte platen dus je raad het al wel

ga voor mezelf een coupe zoeken denks! zag je btw laatst bij texaco met je bimmer

als iemand er belang bij heeft mag wel weg voor een net prijsje! is een 320 btw!

Bij de texaco sta ik helaas wel vaker :+
 
feit... feit Sorry maar een Hyundai Coupe vind ik echt zo'n net niet auto...
Zo, golf is waarschijnlijk weer weg, heb er geen tijd voor. Koop in de zomer wel iets anders om in de zomer aan te hobby-en...

ps, Scully, kut man, gecondoleerd, sterkte!
 
Kantoor neem ik aan

Mijn pappa werkt lekker @ Aviaaaaa+ralf+:+

Ja, buitendienst zit ik.

zegt de eigenaar van een golf :*

8)


Net niet?
 
Vannochtend effe naar de rdw geweest , ging opzich allemaal wel vrij vlot alleen een van die figuren had als bouwjaar 1-12-1997 (datum export uit duitsland) gegeven:+, zag het gelukkig vrij snel en had de papieren van duitsland er nog bij..., dus nog vrij snel opgelost.


Een van de eerste bij de rdw (in amsterdam)


Vies



En weer schoon @ werk :W, ws deze week kenteken nog binne in de oude style.., wel het laatste type serie beginend met een Z.
 
Mooiste is die rode Coupe uit Oud - Beijerland. Die jongen ken ik wel en is geen verkeerde gozer, maar dan hoor je van die ventjes "n0hhhhhh die bak is echt vet" terwijl ik er huilend naar kijk he. Vorige keer was ik aan het werk en stond even te wachten voor de zaak. Komt die show-no-go kar voorbij. Even later rij ik weg en komen ze weer in optocht door de winkelstraat :+
 
Status
Not open for further replies.