This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #26

Status
Not open for further replies.
bestel je allemaal nieuwe biesjes bij de dealer, zijn er 2 de verkeerde maat

maar ik ben wel druk bezug met me mist lampjes :W
 
Mijn auto werkt weer gelukkig, monteur was top en heeft me even geholpen met het probleem zoeken.

Bleek dus dat er 2 bougie's opgeblazen zijn , hierdoor blies hij de lucht uit de twee bougie gaten en daardoor had ik geen druk meer in het blok en dus geen vermogen.

Gelukkig alles opgelost nu binnen een half uurtje
 
Ik als skyline-noob zijnde. Lars...wat was er niet vet aan je oude Skyline, welk type was dat? En wat waren de specs? En wat voor type heb je nu aangeschaft...en waar vandaan? En wat zijn de specs daarvan ten opzichte van je vorige. Ik ben erg benieuwd, en heb al 5 pages terug gescrolled, maar niets kunnen vinden, en ben toch erg benieuwd
 

Kruisverhoor

Oude auto:
Skyline R33 GTS-T
2,5L 6cilinder Turbo.. 250 PK

Nieuwe auto:
Skyline R33 GTR
2,6L 6clinder twin turbo.. 302 PK

Verder is de body van een GTR veel dikker, als mijn GTR hier is zal ik voor jullie is foto's maken met mn oude R33 ernaast, dan zie je pas echt duidelijk het verschil. Ook zit er nu airbag en ABS op, iets wat in mn vorige auto niet het geval was. Deze nieuwe komt ook uit 97, en mn vorige uit 94. Bovendien is een GTR veel waardevaster als een GTS.

Deze auto heb ik op een soort engelse marktplaats gevonden, en staat nu in Derby (655 km vanuit waddinxveen.)

Als je nog meer info wilt hoor ik het wel :*
 
Lars wat voor engelse marktplaatsen kijk jij altijd op? Ik kijk meestal alleen op ebay (staat ook wel genoeg leuk spul op daar niet van)
 
Ketting revisie.. voorderest moet ie echt goed onderhoud hebben gehad...

Mijn auto nog eens..



Nieuwe turbo


equal length manifold is bijna klaar , nu nog wat andere onderdelen erbij.
Doel is 450pk.

Netjes man:W

Ben je nou ook nog bezig met Kwant of niet?
 
Status
Not open for further replies.