This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #25

Status
Not open for further replies.
Hij/Zij zal natuurlijk natuurlijk dalen in die korting op de verzekering. Meestal de afweging maken of de kosten van de schade opwegen tegen het meer te moeten betalen van premie. Voor je die korting weer hebt opgebouwd.

Ik sprak laatst mijn baas.. Die zei ook, als ik ergens tegenaan rij dan ga ik echt geen briefje achterlaten, ik rij gewoon weg..

Ik kon niet geloven wat ik hoorde, maargoed, is echt zo'n persoon met zelf een dikke portomonnee, maar die wil hem ook zo dik mogelijk houden, ten koste van alles..
 
Mijn baas heeft een x een verkeersbord omgereden... (je ziet niks in die bus van hem) en zelfs dat is ie gaan melden:+
 
Rare plek om schade te krijgen bij een aanrijding? Het zit nog onder je stootrand namelijk. Goed klote idd, succes!
 
Zo mn auto is weer klaar, hoop gekloot bij de pedalen, boutje hier, moertje daar. Maar hij koppeld weer +ralf+

Tijd om m weer stuk te maken 8)
 
Nou, vandaag ff lekker de auto gewassen. Ben ik bijna klaar komen er 20 vogels over gevlogen. Laten ze 3 van deze handtekeningen achter:

[ir]http://xs320.xs.to/xs320/07435/Afb005.jpg[/ir]

Half uurtje later, springt er opeens een kat op mijn auto en die gaat vrolijk een rondje lopen over het dak. Ze moeten me wel hebben, lol.
 
grr..

ik ben nu echt al 4 weken het frontje van me auto radio kwijt..
denk ingepakt ofzo(midden een verhuizing)

maar het is gewoon vervelend

ik heb nog een simpele cd speler zit er aan te denken om die er tijdelijk in te hangen
 
Volledig std 97 model GTR33. Iets donkerder als mn huidige, koop is 90% zeker.. zal zo f wat pics erop knallen
 
Status
Not open for further replies.