This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #25

Status
Not open for further replies.
@SiboKan jij geen engels dan?

Jawel, kan wel aardig meer dan het basic engels maar die gast gooit er af en toe nog wel eens termen uit waar ik nog niet uitkom, of praate te snel zodat ik het niet meer kon volgen:+

@ Redmer shadowline :W, alleen nieren zou ik wel chroom houden
 
Sibo, Eurotunnel kan wel zonder afspraak, maar beter met.. als je daar zonder afspraak aan komt is de kans groot dat je 3/4 uur moet wachten, en bovendien is van te voren afspreken veel goedkoper als ter plekke.

Nog 1 tip; mocht je het gaan bespreken neem dat gewoon RUIM de tijd. dus lekker ene treintje of missw le 2 later nemen. als je daar te vroeg aan komt kun je 9 van de 10 keer wel een treintje eerder.. maar wanneer je te laat komt ben je het lul
 
Snap wat je bedoeld, maar is wel een beetje moeilijk plannen.., glasgow ligt namelijk 750km van de eurotunnel af :+

Bedankt voor je tips!
 
Last edited:
Jawel, kan wel aardig meer dan het basic engels maar die gast gooit er af en toe nog wel eens termen uit waar ik nog niet uitkom, of praate te snel zodat ik het niet meer kon volgen:+

@ Redmer shadowline :W, alleen nieren zou ik wel chroom houden

Ghehe ken het. Wij hadden schotse inspecteurs lopen op 't werk, daar versta je helemaaaaal geen hol van.

Ontopic: Ik zou echt in de auto springen zodra je de mogelijkheid hebt en kijken bij dat kreng! Vind 't echt een netjes exemplaar
 
Moeilijk te bepalen vanaf hier hoor .. eenauto zonder motor kan ook mooi glimmen.

das echt HET nadeel van kopen in the UK of ander landen, als er gezeik is ana de auto, merk je het paswanneer je weer thuis bent.

Die maat van me met die Supra ook, reed van de boot af in NL, lekke band en olie lampje ging branden, is uiteindelijk makkelijk verholpen (oppompen en bijvullen) maargoed, ik bedoel maar
 
Resultaat van iemand die tegen de auto is gereden en er vandoor is gegaan:

[ir]http://xs320.xs.to/xs320/07435/Afb000.jpg[/ir]
 
Ik kan de foto hier op mn werk niet zien, aan de reacties te zien is het weer flink klote.. ligt het nou aan mij, of ben jij steeds weer opnieuw de lul Piels?
 
Ik kan de foto hier op mn werk niet zien, aan de reacties te zien is het weer flink klote.. ligt het nou aan mij, of ben jij steeds weer opnieuw de lul Piels?

Ja, op de een of andere manier moeten ze mij altijd hebben. Ik heb nog nooit brokken gemaakt, altijd iemand anders die het doet. De auto was nog allrisk verzekerd, dan zou je denken dat het je niets kost. Maar als ze geen dader hebben dan moet je het als nog in je premie betalen.

Als hij nou een briefje had achter gelaten, dan was het voor hem gewoon WA. Moet hij dan ook meer gaan betalen of niet?
 
Resultaat van iemand die tegen de auto is gereden en er vandoor is gegaan:

[ir]http://xs320.xs.to/xs320/07435/Afb000.jpg[/ir]

Join the club, heb precies op dezelfde plek ook zo'n schaafplek zitten, alleen iets minder erg....

Honden!
 

Nou weet ik totaal niet hoe het bij jou is, maar in sommige gevallen vallen dit soort schades te beperken door je auto of op een andere plek of net iets anders neer te zetten.. Zo vermijd ik vaak bepaalde automerken en bepaalde auto's.. Als er een auto staat met al veel parkeerschade, dan zet ik hem wel een paar plekken verder (als dat kan)..
 
Als hij nou een briefje had achter gelaten, dan was het voor hem gewoon WA. Moet hij dan ook meer gaan betalen of niet?

Hij/Zij zal natuurlijk natuurlijk dalen in die korting op de verzekering. Meestal de afweging maken of de kosten van de schade opwegen tegen het meer te moeten betalen van premie. Voor je die korting weer hebt opgebouwd.
 
Status
Not open for further replies.