This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #25

Status
Not open for further replies.
otua negie ej wohS #25

kwam toch een grotere op ?

duits he:~

Wil ik op bed gaan, lees ik op het driftforum een berichtje...

Lars moet je ons ook iets vertellen?

Ik in Amerika? 8P

Weet niet hoe je daar bij komt maar woon gewoon in Nederland :*

Kijk is bij V&A



ben ook wel een beetje nieuwschierig nu

Neem even contact op met VVT of JD

Waarom in de verkoop ?



TS begint altijd, hmm,



Enige auto die ik heb staan
 
Last edited by a moderator:
Ik heb van Lars gehoord, dat hij z'n auto weg doet omdat hij voor zn werk is overgeplaatst naar Alaska voor +/- 2 jaar.
 
Hehe, helemaal paniek gelijk. T verhaal zit zo, en is vrij simpel. Ik zit met hele leuke plannen in mn hoofd voor een andere auto. (en dit wordt UITERAARD weer een jap) Maar ik zit ook met een prijs in mn hoofd voor deze auto.. Als ik dat er voor krijg gaat het gewoon door en gaan er hele leuke andere dingen komen, maar mocht ik de auto niet kunnen verkopen, of er simpelweg te weinig voor kunnen krijgen gaat ie gewoon niet weg. Alhoewel ik m nu eigenlijk opeens wel graag weg heb.. Dat is altijd zo als íe eenmaal te koop staat geloof ik.

Het is echt een prima auto, maar ik sta er financieel wel relaxed voor de komende jaren, dus heb meer mogelijkheden, en denk dat ik dat nu gewoon moet doen.. omdat het nu nog kan.. (thuis wonend/scholier/stage goed inkomen bla bla bla) Voor dat je het weet wil je op jezelf en is dit (voor mij iig) niet meer mogelijk. Hetgeen ik nu wil kopen heb ik eigenlijk vanaf het begin af aan al gewild en probeer dat nu door te zetten.

En Sander zit de boel weer lekker te op te stoken hier
 
Beter koop je zoiets dan:

[ir]http://www.tamparacing.com/gallery/data/509/11606main.jpg[/ir]

1 van de weinige coole Jappen hokken

Of deze zijn ook wel nice:

[ir]http://www.carontrack.com/nissan/silvia/silvia035.jpg[/ir]

Deze 2 Japanse dingen zou ik wel willen hebben 8)
 
Status
Not open for further replies.