This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #15

Status
Not open for further replies.

Dit klopt inderdaad.
Wat ook meespeelt, is dat die a8 velgen veel groter lijken doordat de spaken helemaal totaan de rand lopen.

Oké ik zal bekennen, ik heb er ook op rond gereden. Maar voor hetzelfde geld als nieuw verkocht aan een paar mOcro's maar dat terzijde. Veel mensen vragen mij nu of ik kleinere velgen heb. Puur door die spaken.

Knal die 19inchers er nu maar gewoon onder! Het zal alleen je weggedrag flink vernOiken (spreek uit ervaring :S)
 
Klopt inderdaad; grijze velgen tonen veel groter.. daarnaast lopen de spaken door tot de band dus dan is 19 inch al snel te groot.. maar ik heb de velgen in het echt gezien en je zou zeggen dat het 18 inch is omdat: ten eerste hebben ze een klein velgbed waardoor ze terug vallen en kleiner lijken en tweede zijn ze zwart( maar niet donkerzwart, er zit een lichte grijze glans overheen) maarja jullie zullen het zien als het af is.. dan gaan we een paar mooie foto's schieten
 
8) IDM y0W!

[ame="http://youtube.com/watch?v=ZeBd_F2Bz5Y&mode=related&search="]YouTube - Ferrari vs. Lamborghini[/ame]
 
ik denk dat ik het toch maar doe die kuipstoelen in me auto i.c.m met nieuwe kisten voor me muziek installatie. (en nog versterkertje erbij :W)

onder het motto geld moet rollen toch maar de knoop doorgehakt
 

je hebt niet altijd koppel nodig, je zeurt toch ook niet op een ferrari?? dingen hebben ook 5 liter aan cilinderinhoud en toch maar weinig koppel voor hun cc's
 
ik denk dat ik het toch maar doe die kuipstoelen in me auto i.c.m met nieuwe kisten voor me muziek installatie. (en nog versterkertje erbij :W)

onder het motto geld moet rollen toch maar de knoop doorgehakt

Je wilt dus ook je achterbank eruit halen? waarom? :?
 
je heb ook niet aleen kopel nodig om voor uittekomen

ik heb genoeg lol beleeft in me 1.6 turbo en die man van die farari 360 spider trok een raar gezicht toen de civic hem met 5 auto lengtes voor blijf tot de 250 dus doe ik het niet slecht
 
Je wilt dus ook je achterbank eruit halen? waarom? :?

waarom niet?
ik rij in deze auto net zo lang totdat die geen kant meer op kan. dus verkopen doe ik hem toch niet.
ik wil geen taxi meer zijn (kan ik ze ook zo wel duidelijk maken mjah)

en ik vind het gewoon mooier zonder achterbank. (en het scheelt iets in gewicht )
 
SDM YoW

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=vXsVyN2uQ2I&mode=related&search="]YouTube - Cupra R[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=xOAta3SpUdc&mode=related&search="]YouTube - Leon Cupra R Sound mit GT2871R und 76mm ab Turbo[/ame]
 

Vroeg het me gewoon af Meeste mensen doen het namelijk voor het gewicht, en aangezien jij je audio erin wilt laten moest je wel een andere reden hebben.
 
die paarse velgen zijn dat de velgen die er nu onder zitten?

op de laatste foto heb je wel leuke uitlaat :W
voor de rest ook wel leuke bak
 
Ik heb even een vraag, denk dat hij in dit topic het meeste past.

Mijn vader zoekt een stinger/radar detector. Weet iemand een site waar verschillende modellen te vinden zijn. Het moet gewoon 1 voor in de sigarettenstopcontact zijn dus geen inbouw.
 
die paarse velgen zijn dat de velgen die er nu onder zitten?

op de laatste foto heb je wel leuke uitlaat :W
voor de rest ook wel leuke bak

Tnx
Atm zitten nu de paarse velgen eronder ja, de andere heb ik ook nog liggen.
Vond zelf het uitlaatje ook wel leuk bij de velgen passen, jammer alleen dat ie volgens een bepaalde meneer in het blauw teveel geluid produceerde
 
Status
Not open for further replies.