This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #15

Status
Not open for further replies.
Ah, ik had al gehoord dat er iemand bezig was met een snelle turbo-civic in het Hulsterse...

Zien we over een maand elke avond dus 10x langs de terrassen komen?

klopt, Jelle is hier mee bezig! maar over een maand ligt het blok er waarschijnlijk in, maar dat betekend niet dat hij dan al rijd. moeten nog aardig wat dingen gebeuren, banken en diff moet er nog in en ECtune moet nog langskomen(ECtune is voor het motormanagement :W )

ding zal niet op de openbare weg te zien zijn alleen voor circuitgebruik en de sprints :W
 
316 pk is wel tof, maar verder vind ik het er allemaal erg beun uitzien.

Edit: zat nog @ pag 3.
 
Eindelijk weer eens interresante foto's/info hier

Mijn updates:
Vandaag een brief gehad van het RDW dat ik me auto mag laten keuren om m'n papieren terug te krijgen.
En belastinggeld gehad, nog ff wat werken en dan opzoek naar een B16 of B18.
Twijfel nog steeds een beetje tussen deze 2, een B16 is goedkoper en met andere nokkenasjes sneller dan sommige B18's...
 
Idd, hij staat nu op de voorgrond en nog eens hoger dan de auto zelf.

Eerst maar eens foto's hoe hij eronder zit, dan conclusies trekken. 8)

Dit is ook 19 inch:

[ir]http://img518.imageshack.us/img518/4597/leonkx7.jpg[/ir]

Ik vind het te groot...
 
vette blokjes hiero daar ben ik wel jaloers over japanse blokjes pers je veel meer uit, is ook veel meer voor te verkrijgen...
 
vette blokjes hiero daar ben ik wel jaloers over japanse blokjes pers je veel meer uit, is ook veel meer voor te verkrijgen...

nou over wat hier te krijgen is vrij weinig iig, dit is meer een slopel/vw zooi land, alleen voor honda is er wel redelijk wat spul te verkrijgen, voor de andere merken moet je ook veel spul uit amerika/japan laten komen
 
KLotp wel dat je er veel uit perst, maar het koppel vind ik niet geweldig hoor, van die Japanse blokjes.
 
Koppel is ook wel een goede maatstaf voor aantal cc's. En bij japanners ligt dat ook niet hoger dan bij italianen of duitsers oid.
 
k denk dat die b16 toch wel flink wat koppel heeft, en we moeten natuurlijk niet vergeten dat het maar een 1.6 is he
 
Wat betreft die Leon als mensen even nadenken dan weet je dat lichte kleur velgen veel groter lijkt dan velgen met een zwart hart, die velgen lijken dus straks veel kleiner onder een Leon dan die jullie nu allemaal posten.

Zwart breekt af, verkleind dus let maar op dat staat straks dik.
 
Ja zoiets, met 160 pk. Mijn Opel 2.0 heeft 150 pk, maar wel 196 nm koppel. Origineel natuurlijk. Worden er straks wel wat meer
 
Met al het geld dat je in die motor stopt heb je een dikke bak onder je kont

U tokkin to me?

Ik wil gewoon iets snels en iets japans... als jij iets weet voor me wat een andere optie is?
7k is max wat ik kan besteden
 
Honda heeft weinig koppel ja, wat soms wel eens hinderlijk is omdat je dan moet terugschakelen...
Maar aan de andere kant... een beetje vtec klinkt gewoon fucking geil imo :W
 
Die velgen ,, ogen '' ook al heel lomp. :#

Putdeksels!
Wat ik mooi vind is 5 spaaks of veelspaaks op een Leon, max 18". Niet een te diepe rand, past niet bij de auto.

Zeker een Leon met een TS bumperkit erop, moet als een 'blok' ogen. De velgen moeten dan juist voor wat contrast zorgen. Als je naar mijn mening velgen met een te diep velgbed erop zet, doe je dat de auto geen goed.

Edit:
Dit vind ik de mooiste wielen voor een Leon...
 
Ja zoiets, met 160 pk. Mijn Opel 2.0 heeft 150 pk, maar wel 196 nm koppel. Origineel natuurlijk. Worden er straks wel wat meer

Honda Civic Vti
max. vermogen 118 kW (160 pk)
max. koppel 153 Nm

Hmm, ik weet dat het een 1.6 16V is. (mijn std blok specs voor andere nokken etc zijn ook 120 pk en 144 nm) Maar 160pk en 153 nm... 160 pk is leuk, maar de NM moeten ook naar verhouding zijn zoals bijv de opel die je bedoeld. Dan heb je teminste het gevoel van snelheidsbeleving!
 
Status
Not open for further replies.