This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #15

Status
Not open for further replies.
tering man hebben jullie allemaal een 100'' scherm ofzo, dit laad voor geen meter en over normaal kijken maar niet gesproken... pics verkleinen graag...
 
bij 9 van de 10 vtec petjes is dit wel het geval.

Om nog even terug te komen op die honda, zo verkeerd ziet hij er ook weer niet uit, een andere:
- intercooler
- Bumper
- Velgen
- Bestickering
- Under the hood tjoening

zullen al veel beter uitpakken.
 
b16a1
peakperformance inlaatspruit
itr gasklephuis
xspower turbospruit
gerrit t3/t4
trim 57
a/r van 60
costum 3" downpipe
costum 3" uitlaat
tail wastegate
tail blowoff
tijdelijk greddy ic
525 cc preciston injectoren
ecu + crome


0-60 in 2.55 sec
0-100 in 4.66 sec
80-120 in 1.50 sec
400m niet voluit 12.9 @ 192km






316 pk aan de wielen en 280 nm @ 0.7 bar
 
Zo net met mark naar pitbox geweest..

velgen uitgekozen voor ze auto.. dit worden ze waarschijnlijk:



Ze staan nu nog voor de auto dus je ziet de oude velgen er nog doorheen..

het zijn 19"ers trouwens..

Vette wielen 8)
 
Idd, hij staat nu op de voorgrond en nog eens hoger dan de auto zelf.

Eerst maar eens foto's hoe hij eronder zit, dan conclusies trekken. 8)
 
@ yasuni r rulez

leuke speclist :W

maatje van me is ook bezig met fullrace turbokit op een b16 jdm in z'n coupe, blok is nu helemaal opgebouwd en gaat komende maand in de auto +ralf+

hier alvast een foto'tje ( hier is het blok nog niet helemaal opgebouwd )







ik zelf ben met een d16z9 bezig, ik wil eind dit jaar tegen de 180pk n/a zitten
 




heet hij toevalig calvin ?????? das ook een leuke scoren voor je d16 hiervoor had ik een d16z6 met 279 pk
 
als ik een swap zou doen, zou ik een b16a2 pakken! maar die d16z9 is het oude blok van die kerel met de turbokit, en is al flink aangepast ( lees nu al 160 pk ) en kan ik voor een leuke prijs overnemen,

andere voordeel is ook dat dat blok maar 120.000 km heeft gereden. zelf heb ik al een d16z6 (is ook een esi alleen wel 240.000 km op de teller, is gewoon het zelfde blok als de d16z9 alleen ander bouwjaar)

voordeel is ook dat ik niet alle andere dingen moet gaan doen, kabelboom etc. Dus gewoon blok overlepelen
 

Ah, ik had al gehoord dat er iemand bezig was met een snelle turbo-civic in het Hulsterse...

Zien we over een maand elke avond dus 10x langs de terrassen komen?
 
Status
Not open for further replies.