This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #12

Status
Not open for further replies.
Is dat nu een echte carbonnen kap,Wat mocht dat kosten als ik zo brutaal mag zijn

Zelf vind ik het niet mooi staan maarjah als jij er blij mee bent Prima toch
 
Jup, echt carbon.
Als je de motorkap open doet, en je kijkt door een gat in de onderkant v/d motorkap. Zie je ook een beetje licht tussen de carbonlaag heen komen.
(van bovenaf zie je dr niks van)

Kap kostte trouwens €600,-, mag je gerust vragen
 
Sorry maar dan had ik van die 600 euro,een leuk setje velgen gekocht en wat andere dingen,Maarjah dat ben ik .Wel vet dat je voor echt carbon gaat en niet imitatie troep
 
Dat logo zou ik er op plakken, zilver contrasteert mooi met het zwart van de kap. Bovendien onderbreekt het de nu wat saaie ruimte tussen de koplampen (die overigens goed bij de auto passen)
 
Last edited:
Zoooo ga morgen een origineel VW xenon setje in (laten)bouwen! Mayk0lvr6reessss weet mischien wel van wie.. Maak wel even wat before + after foto's.
 
ik vind zo'n kap nog wel staan op een shitvic.. op een duitse auto is het echt kk lelijk :X
mja voor 600 euro velgen kopen? get real dude. velgen lukt wel misschien maar banden zijn niet voor kratissss hoor
 
wordt het nog gespoten dan? :X lijkt me niet?

moet je aan hem vragen Maar je hebt gelijk hoor Ik wil alleen zeggen dat het wel vet is zolang het gespoten wordt (op duitse auto dan )

Morgen misschien (als ik zin heb) achterklep vd golf cleanen + moet es een kentekenplaathouder kopen zonder reclameshit erop, dan gaat het er best strak uitzien van achter
 
Status
Not open for further replies.