Show je desktop #2

Status
Not open for further replies.
In heel Azië (Tokyo, Beijing) staat geen enkele en boven Brazilië en naast Peru liggen ze in het water ?
Dus weet niet of dat wel klopt.
 
Dit is de computer die bij mijn ouders staat. Waar vooral mijn broertje opzit en hij heeft overal een stip gezet waar wij met de familie geweest zijn. Ik vind het echt een cool idee om zo uiteindelijk de hele wereld te vullen met stippen.

Bij Peru zijn het de Galapagos eilanden, boven Venezuela is het Aruba, Bonaire, Curacao en St. Maarten. Voor al die andere stippen moet je ff een op de wereldkaart kijken.
 
Idd. Links van Amerika is er ook eentje midden in het Grote Oceaan. Dit is Honolulu. Hoofdstad van Hawaiï. :)
 
Nee, niet echt. Dat zijn de Galapagos eilanden. Hawaii ligt een stuk hoger, rond mexico/usa grens. Zou ook rechts op de kaart liggen, aangezien het echt ver uit de kust ligt.

Zou daar en ook nog een keer heel graag naar Japan en Nieuw Zeeland willen.
 
Ben 20. Maar mijn moeder is stewardess, daarmee is het vliegen een stuk goedkoper en ook nog eens een stuk flexibeler dan bij normale passagiers.
 
moet ook zeggen dat ik veel reis :p (60 a 70% van het jaar in het buiteland)
baas betaald :)

ps ik zou die achter grond zonder die roden stippen wel willen hebben.
 
Last edited:
Deze past het beste bij de rest van mijn thema (Met dank aan Ben :*)

1e8j7d.png


Achtergrond van het plaatje past zich automatisch aan aan de rest van het thema. Dus dan ziet het er bij mij zo uit:

zmb094.jpg
 
Ik vind em wel chill :p En zoveel maakt het mij niet uit want ik zie hem vrijwel alleen met opstarten :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top