Nee een MX310 is niet slecht, ik vind ze alleen wat te hoog. Maar ik bedoel, voor dat geld eerst zo'n muis halen, een G7 is maar 50 euro, dan leg je dat toch bij?
Nee een MX310 is niet slecht, ik vind ze alleen wat te hoog. Maar ik bedoel, voor dat geld eerst zo'n muis halen, een G7 is maar 50 euro, dan leg je dat toch bij?
Nee, niet echt. Ik chill m ook nog weleens in bed, dus dan is dit nog ideaal. Als ik op mezelf ga komt er wel een desktopje icm laptop. Zoiets wat Martin heeft is wel de shit vind ik. 8)
Van een oude pc van 8 jaar oud gejat. Had die speakerset nog niet besteld, en wilde toch ff cs'en
Maar echt iedereen die een muis van 5 euro heeft. Ik had dat dus eerst ook en vond het prima. Kon toen voor 15 euro deze MX518 overnemen, maar wat een verschil geeft dat zeg. Echt niet normaal, ik kan nu echt niet meer zonder, alles gaat echt 10x vloeiender. Echt een zeer goede investering een goede muis.
Idd jammer dat de voeding niet gesleeved is.. Dat oogt al 10x netter En dan ff een paar rounded kabeltjes kopen voor je hdd en 't ziet er opgeruimd uit.
Neon en een window in zo'n troepkast vind ik iig beetje jammer