cozmo
Retired
Ik heb hem gewoon opgeschuurd en wit gespoten over de stnd zwarte verflaag. Lijkt me niet zo speciaal.moeilijk toch?Bart@Sp said:hoe heb je em dan kaal gekregen of was ie al zo :?
Ik heb hem gewoon opgeschuurd en wit gespoten over de stnd zwarte verflaag. Lijkt me niet zo speciaal.moeilijk toch?Bart@Sp said:hoe heb je em dan kaal gekregen of was ie al zo :?
Ja zeker ja! Zoveel mogelijk uit een dr persen hehe. 8)Kazuya17 said:ga je ook op de testbank met de dr enzo?
maar succes ermee
mhr_rox said:omg.... deze man houdt echt van perfectie wtf JIJ KAN ECHT BIZAR GOED FREZEN EN POLIJSTEN GEKKEHUIS!!!!!!!!!!! ik heb respect voor jouw kunsten
gecnc'ed? Wat moet er gecnc'ed zijn?Bart@Sp said:niet eens gecnc'ed valt me weer een beetje tegen van je neej hoor ze zien er mooi uit
Ow..... nee, das niet meer origineel. Lekker stnd houden. Zou ook kut zijn als het niet sterk genoeg blijkt te zijn. Velgen zijn onderhand een fortuin waard na alles wat ermee gedaan is .monstaboy said:je spaken
Met een stiftje, een vaste hand en veel geduld/tijdS`am said:yeeaayeeaah gepolijste velgen ... pfff iedereen heeft dat ... 8P
maar hoe doe je je bandenletters zo mooi