Dixon@Corsa
Well-Known Member
Vincent als mijne weer is rijdt, kom ik wel langs
Thnx, de velgen zijn idd niet door mezelf gepolijst. Ik heb wel wat beters te doen dan dat. Is me gewoon veels te groot oppervlak. Verder vind ik mijn gepolijste zooi misschien wel bijna beter glimmen dan die velgen die professioneel zijn gedaan. Het enige is dat er bij mij op 1 of andere manier zwarte vlekjes op zitten met een bepaald lichtinval. Hieronder wat pics van wat ik laatst heb gepolijst (let niet op mijn vieze nagels .malle neo's said:Toch is het polijstwerk van anderen hier op het forum lang niet zo mooi, geheim handmade middeltje?
Minder denken en meer schuren is het motto. Hoe wil je anders die putjes eruit halen? En ik snap niet hoe je op een gegeven moment niet de krassen van het voorgaande schuurpapier er niet uit kan krijgen. Zolang je maar niet te grote stapjes doet tussen de korrel. En oja, voor de mensen die vonden dat ze tot 1000 of 1200 of zelfs hoger moeten schuren.... Dat stukje snelgas was met korrel 800 gedaan als laatste . Bespaar je dus de moeite om het nog 1 of 2 keer fijner te schuren.Folkert@MinaRally said:Ja wel of niet?
Heb het idee dat als je (te) grof pakt, je het nooit meer helemaal glad krijgt. Of is het een kwestie van "en maar doorgaan" met schuren?
S`am said:band is netjes gedaan ... 8P ... de rest ook ...
uuuhhh, nee. En ja ik weet dat je het beter niet kan spuiten enz enz. Maar mijn Sr radiateur had ik ook wit gespoten en daar had ik nooit koelongsproblemen mee. Reed gewoon met 1 Sr radiateur met speed en al die zooi. Ging gewoon goed.Bart@Sp said:Heb je je radje geparelstraald ? et ziet er nog steeds vet uit vincent
cozmo said:
cozmo said:Stylingsbedrijf zou ik best willen, vraag me af alleen of ik er van rond kan komen .
Dacht dat je gestopt was, of ben je nou stiekem ook je eigen bedrijfje aan het promoten .Sjoerd said:Vincent jongen, die dingen zouden echt geweldig staan icm SVR-Tuned parts
cozmo said:Dacht dat je gestopt was, of ben je nou stiekem ook je eigen bedrijfje aan het promoten .
cozmo said:uuuhhh, nee. En ja ik weet dat je het beter niet kan spuiten enz enz. Maar mijn Sr radiateur had ik ook wit gespoten en daar had ik nooit koelongsproblemen mee. Reed gewoon met 1 Sr radiateur met speed en al die zooi. Ging gewoon goed.
Stylingsbedrijf zou ik best willen, vraag me af alleen of ik er van rond kan komen .