Sfera 125 blok op zip 4t 2017 kabelboom

Zip020

New Member
Ik heb een sfera 125 4t rst blok daar wil ik nu een zip 4t 2017 kabelboom opzetten maar ik loop vast bij de bekabeling van de ontsteking nou zie k dat het vaker besproken is hier op het forum maar dat er nergens een oplossing staat zou iemand mij daar mee kunnen helpen

Advertisement - register to remove this

Hieronder een schema van de Sfera 125cc, ik weet niet of dit van de rst is, maar dat zal niet zoveel uitmaken, hoop ik.
Leg dit schema naast het schema van jouw 4T Zip, die ik eronde heb geplakt, en zoek de verschillen/overeenkomsten, zou ik zeggen.

Misschien even wat gegevens verstrekken en tegen welke zaken je aanloopt want het verbaasd mij niks dat leden niet reageren met de info die je verstrekt!

1731663847643.jpeg
1731663914227.jpeg

Het gaat om deze stekker
IMG_0562.jpeg
Dit is een ronde stekker met 4 kabels groen geel zwart en blauw ik heb al op de schema gekeken maar omdat de zip kabelboom maar 2 kabels heeft weet ik niet hoe ik dit moet doen ik weet dat heel voor de verlichting is en blauw moet op de zekering naar de accu maar de groene en zwarte zeggen mij niks meestal is zwart grond dus lijkt het mij dat die op het frame moet en dan blijft groen nog over

Back