PvdH Well-Known Member 11 November 2011 #81 Jup ik neem vag-com/vcds mee als de datum uitkomt dus mensen die nog wat willen uitlezen qua VAG of willen coderen..
Jup ik neem vag-com/vcds mee als de datum uitkomt dus mensen die nog wat willen uitlezen qua VAG of willen coderen..
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 11 November 2011 #84 PvdH said: Jup ik neem vag-com/vcds mee als de datum uitkomt dus mensen die nog wat willen uitlezen qua VAG of willen coderen.. Click to expand... Kan je ook us lights & coming/leaving home shizzle aanzetten? Als mijn hok die dingen kan iig
PvdH said: Jup ik neem vag-com/vcds mee als de datum uitkomt dus mensen die nog wat willen uitlezen qua VAG of willen coderen.. Click to expand... Kan je ook us lights & coming/leaving home shizzle aanzetten? Als mijn hok die dingen kan iig
Laine Leren Lenie 11 November 2011 #85 Kenzie said: als ik kom moet iemand wel mijn achterbank schoonmaken Click to expand... Dr zijn toch geen vrouwen daar :+
Kenzie said: als ik kom moet iemand wel mijn achterbank schoonmaken Click to expand... Dr zijn toch geen vrouwen daar :+
InIMoeK DCA GODZUKI 11 November 2011 #87 Hahahah... Dat zou wel baas zijn Dr is net weer een nieuwe grote kroeg open :# En die is op loop afstand van me pa's zaak
Hahahah... Dat zou wel baas zijn Dr is net weer een nieuwe grote kroeg open :# En die is op loop afstand van me pa's zaak
InIMoeK DCA GODZUKI 11 November 2011 #88 Maar hoe het er nu uit ziet moet ik dat uit zonder geld 8P. Beter na de 24e -> iedereen salaris BAMMM :#
Maar hoe het er nu uit ziet moet ik dat uit zonder geld 8P. Beter na de 24e -> iedereen salaris BAMMM :#
InIMoeK DCA GODZUKI 11 November 2011 #91 Je mag me ook sponseren hoor Arne. Het idee is goed. Alleen moeten we ff kijken met slaap plekken? Ik denk dat als iedereen mokers is niet naar huis gaat rijden en Laine wss een stalen onderbroek moet kopen met al die tietgeilendeforummers
Je mag me ook sponseren hoor Arne. Het idee is goed. Alleen moeten we ff kijken met slaap plekken? Ik denk dat als iedereen mokers is niet naar huis gaat rijden en Laine wss een stalen onderbroek moet kopen met al die tietgeilendeforummers
Frank "Because racecar" 11 November 2011 #93 Hahaha kneem wel een fles wiskey en wat frisdrank eventueel mee dan :+
Jaspah Nu ook een GC slet.. 11 November 2011 #98 Robert ik pik je bank in die nacht, geen discussie :+ teejater, eeeuuujjj!!!
InIMoeK DCA GODZUKI 11 November 2011 #99 HAhaahha Teejater gingen we pas met onze dronken hasses heen. Ik had een rolator nodig Wat een kinder volk. Maar ik weet nu al dat het fucking vet word
HAhaahha Teejater gingen we pas met onze dronken hasses heen. Ik had een rolator nodig Wat een kinder volk. Maar ik weet nu al dat het fucking vet word
pimS Dajumn! 11 November 2011 #100 GD met je dronken harses in je auto gaan slapen, zal een leuke zondag worden dan 8P